sobota, 3 stycznia 2015

NOWY ROK kontra JA - 1:0


Nie tak miało być. Nowy rok miał pozostać szarakiem pozbawionym tych górnolotnie brzmiących "postanowień". Nie! Nie postanawiam sobie nic! Ale rok 2015 poświęcę na kilka doświadczeń.

Zakładam Słoik Szczęścia (link)

Nie jestem osobą o szczególnie optymistycznym usposobieniu. Nie, wręcz przeciwnie, uwielbiam szukać dziury w całym. Bywam jednak również nieco złośliwa, a przecież nic nie sprawia takiej przyjemności, jak bycie złośliwym względem samego siebie.

Oto i mój cel na ten rok! Złośliwie zapiszę wszystkie dobre, miłe, radosne, szczęśliwe, pełne nadziei, OPTYMISTYCZNIE nastawiające chwile. Bo wydaje mi się, że to świetny pierwszy krok do tego, by w pełni kontrolować, akceptować i…polubić siebie i swoje życie.

Biorę udział w Reading Challenge 2015 (link)

Ponieważ brak mi było dotychczas jakiegokolwiek czytelniczego zorganizowania, postanowiłam, że w tym roku spróbuję zmierzyć się sama z sobą. Zobligowałam się do przeczytania minimum 52 książek, co raczej nie będzie dla mnie żadnym wyzwaniem. Żeby więc nie było tak łatwo, posłużę się listą dość konkretnych książkowych wymagań, a swoje wzloty i upadki upublicznię. Niestety, sama dla siebie nie jestem żadną motywacją.

Prowadzę bloga (ekhm)

W moich miesięcznych planach założenie bloga figurowało już na przełomie września i października. Minął jednak i listopad, i grudzień, a moja motywacja schowała się za szafę. Z blogami bardzo się lubię, ale zmuszenie siebie do regularności to już nie lada wyzwanie. Strach miewa dość duże oczy, a lenistwo bywa przebiegłą bestią. Posłużyłam się więc starą, ale jakże dobrą zasadą małych kroków. Od instagrama przez stronę na facebooku trafiłam...tutaj.

A co będzie dalej to... się zobaczy!

7 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji planów ;) ja mam zamiar więcej czytać i regularnie prowadzić bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! I również życzę powodzenia w postanowieniu! ;) Wspierajmy się.

      Usuń
  2. Ja również nie jestem optymistką. Ciekawy pomysł z tym Słoikiem Szczęścia, może również się na to skuszę :)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga i wytrwałości w postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam ozdabiać mój słoik. Zobaczymy, co z tego wyniknie ;)
      Dziękuję za dobre słowo. Tobie też życzę powodzenia!

      Usuń
  3. Powodzenia w realizacji planów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro bierzesz już udział w wyzwaniu czytelniczym, to może będziesz również zainteresowana moim : "52 książki na 2015 rok". Na blogu zamieściłam 52 punkty opisujące różne książki, a regularnie umieszczam też zestawienia książek pasujących do poszczególnych punktów (na przykład książki z kolorem w tytule). Ich listę znajdziesz w zakładce Wyzwanie czytelnicze na moim blogu Książkowe Wyzwania. Może któraś z nich Cię zainteresuje :)
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...