poniedziałek, 2 marca 2015

Podsumowanie lutego


Gdy ciepło w lutym, zimno w marcu bywa, długo trwa zima, to rzecz niewątpliwa. (przysłowie)

..................................................................................................................................................


A book that scares you, czyli książka, która Cię przeraża.
 
A book that takes place in your hometown, czyli książka, której akcja rozgrywa się w twoim mieście. 

A book set in a different country, czyli książka dziejąca się w innym kraju. 

4. Bóg mordu, Yasmina Reza 
A play, czyli sztuka/dramat.

POZA WYZWANIEM

5. Czytając Polskę: literatura polska po roku 1989 wobec dylematów nowoczesności, Kinga Dunin

6. Maszynopis z Kawonu, Tomasz Kowalczyk

7. Melancholia. O tych, co nigdy nie odnajdą straty, Marek Bieńczyk

8. Meczet Notre Dame. Rok 2048, Elena Czudinova - RECENZJA NIEBAWEM

Luty to także:

Tuż po opublikowaniu ogólnego postu o serialach moja lista aktualnie oglądanych produkcji powiększyła się o dwie - Fortitude i Wspaniałe stulecie. Tymczasem How to Get Away with Murder uraczyło nas fantastycznym finałem sezonu, który zbił mnie z tropu i zostawił po sobie całą masę pytań - choć na kilka wcześniejszych udzielił odpowiedzi. Nie zapominajmy też, że wszyscy cieszą się z premiery nowego sezonu House of Cards - cieszę się i ja!

Wszystkie książki, które kupiłam lub otrzymałam w tym miesiącu, od razu przeczytałam - Maszynopis, Melancholię, Mordercę bez twarzy i Meczet Notre Dame. Marzec to miesiąc łączenia wyzwań studenckich z kolejnymi ciekawymi wyzwaniami blogowymi. Przede mną recenzja Meczetu, lektury powieści nadesłanych przez RW2010 i akcję Polacy nie gęsi i swoich autorów mają.

A teraz, kiedy podsumowanie dobiega końca, proszę Was, drodzy czytelnicy, o kilka słów refleksji. Jak oceniacie dwa miesiące działalności Po Książkach Mam Kaca?

5 komentarzy:

  1. Twoje wyczyny jak najbardziej na plus. Prężnie rozwijasz bloga i zauwazyłem, że coraz więcej osób tu zagląda, Sukces! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Cieszę się, że bierzesz udział w wyzwaniu no i życzę powodzenia ;)
    Zapraszam do siebie,
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...