czwartek, 23 kwietnia 2015

KSIĄŻKA W CIEMNO (rozdanie)


Oceniamy książki po okładce. Oceniamy książki po nazwisku autora, jego płci i wieku, po recenzjach, blurbach, a czasem po tym, które miejsce na liście TOP zajmuje dana pozycja. O naszym wyborze decyduje bardzo wiele zmiennych.

Zapraszam Was na KSIĄŻKĘ W CIEMNO, rozdanie, w którym wiecie, że…wiecie niewiele.

Zasady: 
1. Organizatorem rozdania oraz fundatorem nagród jest właścicielka profilu facebook.com/PoKsiazkachMamKaca oraz bloga pannakac-pisze.blogspot.com.

2. Rozdanie trwa do 30.04. do godziny 18:00. Wyniki rozdania pojawią się w ciągu następnych trzech dni, tj. najpóźniej do 03.05. do godziny 18:00.

3. Uczestnik rozdania może brać jednocześnie udział w rozdaniu na facebooku i na blogu. W każdym z rozdań ma jednak prawo do jednego zgłoszenia.

4. Polubienie strony na Facebooku i obserwowanie bloga nie są koniecznie, jednak zawsze będą mile widziane ;) To Wy dajecie mi energię to dalszego pisania!

5. Aby wziąć udział w rozdaniu należy wybrać jedną z dwóch książek przedstawionych na zajęciu i - na podstawie dostępnych, krótkich informacji - uzasadnić swoją decyzję.

6. Rozdanie na blogu:
- jeden zwycięzca zostanie wyłoniony przez właścicielkę bloga,
- o drugim zwycięstwie zadecyduje losowanie z uczestników, którzy wybrali pozostałą proponowaną książkę.

7. Rozpatrywane będą tylko wpisy osób zalogowanych. W zgłoszeniu należy podać adres e-mail.

KSIĄŻKA W CIEMNO: NAPISZ, KTÓRĄ Z PROPONOWANYCH PRZEZE MNIE KSIĄŻEK CHCIAŁBYŚ OTRZYMAĆ I...DLACZEGO?

25 komentarzy:

  1. Debiuty od zawsze mnie ciekawią i dlatego prosiłabym o książkę nr 2!
    Kiedy byłam młodsza, książki w formie pamiętników były moimi ulubionymi, zdawały się najbardziej intrygujące. Zdawało mi się, że pozwalają bardziej poznać głównych bohaterów mimo oczywistej subiektywizacji.
    Poza tym - thriller. No jak można się na to nie zdecydować? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mail: ladychocolatecupcake@gmail.com lub chaoscupcakee@gmail.com

      Usuń
  2. Numer 2 - bo bardziej intryguje, zestawienie słowa "siostra" z "pamiętnik" w klimacie thrillera, sugeruje, że gdzieś tam jest mroczna tajemnica i daje pole dla wyobraźni. I chętnie przekażę ją swojej siostrze! Za to powieść nowoczesna, Francja i wycofanie kojarzy się z marazmem, melancholią, na które nie mam miejsca teraz, na wiosnę.
    Bloga obserwuję jako Vyar, email: vyar@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie numer 1.
    Mam bzika na punkcie Francji, więc wszyscy francuscy autorzy są na moich półkach jak najbardziej pożądani. Do tego "artyści" i "wycofanie" w jednej książce, to dla mnie połączenie tajemnicze, trochę mroczne i melancholijne, czyli zawierające wszystko to, co lubię najbardziej. :)

    Email: karinaczyta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram 1. Wahałam się co mnie bardziej przekonuje "wypisy z pamiętnika" czy "artyści" i doszłam do wniosku, że ze względu na profil moich studiów (historia sztuki) biorę artystów. A do tego marzę o Paryżu, który w zeszłym roku uciekł mi przed nosem, więc może francuski autor trochę to wynagrodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i standardowo zapomniałam o podaniu maila ;) d.kalabun@gmail.com

      Usuń
  5. Zdecydowanie 2, ponieważ jestem koneserem thrillerów. Pierwsza powieść autorki także zachęca, bo być może chodzi o jakiś nowy cykl, w którym będą pojawiać się błyskotliwi bohaterowie (siostry), które w swoich pamiętnikach opisywać będą swoje morderstwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygująca dwójeczka mnie przyciąga dlatego to numer 2 wybieram :)

    Pozdrawiam :)
    anita.piesiak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram książkę numer dwa. Bije od niej tajemnica. Jest intrygująca w opisie. Bardzo lubię takie mroczne , rodzinne historie.
    martusiaz175@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda nie mam szczęścia w takich zabawach, ale zaryzykuję. Wybrałabym książkę numer 2, ponieważ idealnie wpasowałaby się do mojego poniedziałkowego cyklu, w którym królują thrillery. Nie wiem co tam jest, ale coś mi mówi, że to byłby dobry wybór :) mariaderejczyk@o2.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr 2, ponieważ lubię czytać książki z kategorii sensacje/thriller oraz pisane w formie pamiętnika. Literatura francuska nie przypadła mi jakoś do gustu, więc raczej nie wybrałabym książki nr 1. Pozdrawiam :) klimusia-18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym z chęcią wybrała książke numer 1, ponieważ moja intuicja podpowiada mi, że zestawienie Francja, współczesność i wycofanie może być naprawdę dobre :)
    KasiaAFC@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. absolutnie i bezapelacyjnie jedynka! Francuski autor przemawia do mnie najmocniej <3 Studiuję filologię romańską i to właśnie literatura pchnęła mnie w tym kierunku. Literatura francuska ma to do siebie, że jako jedna z niewielu, wpłynęła nie tylko na losy swojego państwa, ale także na rozwój literatury na całym świecie. Dzisiejsza literatura francuska jest dla mnie wieczną zagadką, inspiracją, wspaniałością!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałabym 2, bo za Francuzami nie przepadam [przepraszam, nie mam racjonalnego powodu, dlaczego :(] Za to thriller to mój ulubiony gatunek, więc nie ma co się zastanawiać :)
    guga5@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybieram jedynkę.
    Literatura współczesna- lubię to. Artyści... Hmmm... Sama jestem duszą artystyczną (I tu dopisać jeszcze skromność :P). Intryguje mnie zaś słowo klucz- wycofanie i to właśnie słowo powoduje, że z chęcią zapoznam się z książką francuskiego autora :)
    anna.drzyzga1@gmail.com
    Informację o konkursie zamieszczę o tutaj :) http://pizama-w-koty.blogspot.com/p/blog-page_1.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybieram 1. Jakoś tak te kilka informacji skojarzyło mi się trochę z dekadentyzmem i podobnymi klimatami, które uwielbiam ;). Dodatkowo "wycofanie" zapowiada książkę psychologiczną, skupioną na wewnętrznym świecie bohatera. Może coś o problemach społecznych?
    mail: onyks07@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam niespodzianki!
    Z chęcią przeczytałabym pozycję numer 2.
    Thriller/sensacja to zapowiada wiele akcji, więc piszę się na to. Potem punkt z siostrą, może być równie dobrze morderstwo, kłótnia, problemy rodzinne, w ogólnym rozrachunku może być smutno, ale to mnie nie zraża. Sama zawsze chciałam pisać pamiętnik, ale nigdy nie wytrzymałam dłużej niż miesiąc, przyjemnie za to je czytać. Debiuty cenię, zawsze można poznać autora, na którego książki będzie się wyczekiwać z zapartym tchem. ;)
    e-mail: patrycja.dorotka@gmail.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najchętniej dowiedziałabym się co kryje się pod nr.1, ponieważ uwielbiam francuskich autorów, zwłaszcza Guillaume Musso jest moim ulubionym. Przkonałam się już na jego podstawie, że książki z Francji są warte uwagi. A poza tym mowa tu o wycofaniu co podsuwa różne scenariusze, a książki o takiej problemowej tematyce niezwykle mnie intrygują.. :)
    andzia13a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr. 2 bo thriller/sensacja może kryć w sobie dużo akcji i emocji. Jestem do tego ciekawa jak w debiutanckiej powieści wypadnie styl pisania autora/-rki. Możliwe, że książka ma formę wpisów z pamiętnika, a to bardzo ciekawy sposób pisania. Nie ma tylko pomysłu co może oznaczać "siostra". Możliwe, że jest to jakaś wskazówka co do fabuły, lub do samego autora/-rki.
    E-mail: natii0410@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umieściłam również informację o konkursie: http://mylittleworldbloger.blogspot.com/2015/04/ksiazka-w-ciemno-do-30-kwietnia-2015.html

      Usuń
  18. Numer 2
    Ponieważ lubie czytać książki w formie pamiętnika
    motylek297@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  19. Też spróbuję, a co!|
    Zdecydowanie wybieram numer 2. Zainteresowało mnie, że daną książkę napisała nowa autorka, a ja uwielbiam czytać, że tak nazwę "nowicjuszy". Do tego coś z siostrą i wpisy z pamiętnika, zapowiada się ciekawie :)
    e-mail : influencja.poczta@o2.pl

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Numer 1, ponieważ numer 2 chyba już mam ;) Jedynka brzmi wspaniale dekadencko, a ja mam duży głód Francji od czasu lektury "Madame" Libery (która o Francji wcale nie jest, żeby było zabawnie, ale i tak jest przesiąknięta atmosferą francuskości - i chce się więcej!). aczeisa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...