niedziela, 3 maja 2015

KSIĄŻKA W CIEMNO - WYNIKI


Bardzo dziękuję wszystkim za udział w rozdaniu. Mam nadzieję, że bawiliście się dobrze i nie zapomnicie o mnie zaraz po przeczytaniu wyników. Ze zwycięzcami skontaktuję się drogą mailową.



BLOG 1 - „Mapa i terytorium” Michel Houellebecq

WYGRYWA: todayornever, która bardzo ujęła mnie swoim wpisem:

absolutnie i bezapelacyjnie jedynka! Francuski autor przemawia do mnie najmocniej <3 Studiuję filologię romańską i to właśnie literatura pchnęła mnie w tym kierunku. Literatura francuska ma to do siebie, że jako jedna z niewielu, wpłynęła nie tylko na losy swojego państwa, ale także na rozwój literatury na całym świecie. Dzisiejsza literatura francuska jest dla mnie wieczną zagadką, inspiracją, wspaniałością!

BLOG 2 - „Siostra” Rosamund Lupton

WYGRYWA: Patrycja Waniek, jako że właśnie tak zadecydował los.



Na facebooku znajdziecie wyniki drugiej części rozdania. Jeszcze raz dziękuję za udział i gratuluję zwycięzcom!

9 komentarzy:

  1. ale fajne książki.
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    books-culture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie, ale miła niespodzianka. Gratuluję drugiej wygranej, piękne słowa, nie dziwię się wyboru. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że mi się udało, ale pozdrawiam i gratuluję zwycięzcom! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm, widzę, że ominęła mnie szansa na fajne książki - ale uczę się na błędach :P teraz będę częściej zaglądała :D Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...