sobota, 2 maja 2015

Podsumowanie kwietnia


Początek kwietnia, jeden z tych miesięcy, które służą za przejście między zimą i wiosną. Śnieg już zniknął, ale nie ukazała się jeszcze zieloność; drzewa są czarne, trawniki szare i niebo szare: wygląda jak marmur poprzecinany srebrnymi i złotawymi nitkami.  (Bolesław Prus - Lalka)


..................................................................................................................................................


1. Zaginiona dziewczyna, Gillian Flynn
A book that became a movie, czyli książka, którą zekranizowano.
2. Syberia, inny świat, Zdzisław Brałkowski
A memoir, czyli wspomnienia.
A book published this year, czyli książka opublikowana w tym roku.

POZA WYZWANIEM
4. Twardzielka, Mariusz Zielke

NA BLOGU POJAWIŁY SIĘ TAKŻE:
    Kilka anglojęzycznych pozycji, które bardzo chciałabym przygarnąć w swoje ręce.
      Czyli dlaczego warto najpierw obejrzeć film, a później sięgnąć po książkę. 
      Wyjaśniam, w jakim związku z Chirurgami byłam i dlaczego bierzemy rozwód.
      #bookish to - mam nadzieję - seria notek w temacie okołoksiążkowym.
      Jak co miesiąc próbuję Was przekonać do kilku stron, które zapadły mi w pamięć..

    Kwiecień nie był dobrym miesiącem. Ani książkowo, ani serialowo. Nie dość, że życie, to jeszcze wiosenna depresja. Nic nie wprawia mnie w przygnębienie tak bardzo jak wizja coraz bardziej gorących dni, przybliżający się newralgiczny okres terminów, egzaminów i pisania prac. Doszło do tego, że po śnie miałam drzemkę na dobre rozpoczęcie codziennej krzątaniny, a przed snem jeszcze jedną drzemeczkę, by odpocząć zanim zasnę. Miejmy nadzieję, że będzie lepiej.

    Dziękuję wszystkim za udział w kwietniowym rozdaniu, za wszystkie obserwacje i polubienia. Musicie jednak wiedzieć jedno - nic nie liczy się dla mnie tak bardzo jak Wasze komentarze. Namawiam więc i proszę - zostawiajcie pod moimi notkami informacje o tym, że byliście tu, przeczytaliście. To naprawdę motywuje do dalszej pracy!

    9 komentarzy:

    1. nie jest źle z książkami, i trzymam kciuki aby maj był lepszy ^^
      http://citeofbooks.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    2. W maju wiele ciekawych książek, więc ten miesiąc będzie stokrotnie lepszy! :)

      Pozdrawiam,
      books-culture.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mam nadzieję! No i dzień o wiele dłuższy! Trzeba zacząć spacery z książką w ręku do parku.

        Usuń
    3. U mnie też kwiecień nie wypada najlepiej, ale, głowa do góry, maj musi być lepszy!

      OdpowiedzUsuń
    4. Jesienna depresja - słyszałam, ale wiosenna? :D
      U mnie kwiecień też niezbyt obfity :c

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Wiosenna, w moim przypadku stanowczo mówimy o depresji wiosennej. Jesień to moja pora roku, sezon wiosna/lato już nie.

        Usuń
    5. Uwielbiam czytać wpisy poza książkowe. Zawsze intryguje mnie, czy blogerzy mają podobny gust filmowo-serialowy, co ja. ;) Gratuluję wyników i życzę powodzenia w kolejnym miesiącu. ;)

      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    6. Dla mnie kwiecień również nie był zbyt udany. Bardzo się rozleniwiłam, zapomniałam o planach i ich realizacji. I dlatego nie jestem z siebie zadowolona, ale mam nadzieję, ze w maju wezmę się w końcu do roboty...

      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...