niedziela, 5 lipca 2015

BOOK HAUL: czerwiec

W końcu nadszedł czas na pierwszy book haul! Przepraszam za jakość zdjęć, ale fotograf zawsze był ze mnie słaby - dzielę się więc winą pół na pół ze sprzętem. Dla tych, którzy nie wiedzą, czym book haul jest: to nic innego jak zestawienie książek, które powiększyły w danym czasie biblioteczkę czytelnika. 

Na pierwszy rzut - ostatnia przesyłka, czyli PEPEBOOK. Jeszcze nie miałam okazji, żeby wypróbować ten niewielki gadżet, ponieważ... przypomniałam sobie, że go mam, kiedy byłam już wygodnie rozłożona na leżaku. Ale nic straconego! Lato jest długie, więc na pewno znajdzie się jeszcze chwila na to, by zobaczyć, czy rzeczywiście to niewielkie cacko pomaga w czytaniu. Póki co jestem mile zaskoczona oprawą, która towarzyszyła przesyłce. Pepebook jest opakowany w niewielkie tekturowe pudełko obwiązane sznureczkiem. Naprawdę miło się patrzy i aż żal rozpakowywać!

Więcej informacji: pepebook.com





Miano najlepszego czerwcowego interesu książkowego trafia na nieśmiertelną stronę allegro. Za niecałe 35 złotych (liczę z przesyłką!) kupiłam... 28 książek z serii Koliber. Pisałam już o niej na blogu choćby w tym poście. Nie chwaliłam się jednak dotąd pełną listą tytułów. Nadrabiam teraz!
1. Balzac, Eugenia Grandet 2. Barbara, Opowiadania szwedzkie 3. Baroja, Burzliwy żywot Baska Zalacaina 4. Cather, Mój śmiertelny wróg 5. Cather, Utracona 6. Dąbrowska, Dzikie ziele 7. Galsworthy, Jabłoń 8. Gogol, Opowiadania petersburskie 9. Hardy, Pierwsza hrabina Wessex 10. Hemingway, Motyl i czołg 11. Hill, Albatros 12. Hughes, Orkan na Jamajce 13. Iwaszkiewicz, Panny z Wilka 14. James, Daisy Miller 15. James, Łgarz 16. Leskow, Interesujący mężczyźni 17. Mansfield, Jej pierwszy bal 18. Maupassant de, Dom pani Tellier 19. Mauriac, Teresa Desqueyroux 20. Musil, Niepokoje wychowanka Torlessa 21. Nałkowska, Niedobra miłość 22. Odrowąż-Pieniążek, Małżeństwo z Lyndą Winters 23. Orzeszkowa, Cham 24. Stendhal, Kroniki włoskie 25. Szołochow, Los człowieka 26. Thackeray, Wdowiec Lovel 27. Welty, Jezioro księżycowe 28. Żeromski, Wierna rzeka
Nawet nie wyobrażacie sobie, jakie fantastyczne uczucie towarzyszy rozpakowywaniu takiej sterty książek! Gęba cieszyła mi się jakbym dobierała się do świątecznego prezentu. Teraz jednak ważne pytanie do Was, moi drodzy czytelnicy, książkoholicy, znawcy literatury wszelakiej - po którą książkę sięgnąć najpierw?


Taniego kupowania było w czerwcu więcej. W Biedronce zaopatrzyłam się w Front Burzowy Jima Butchera - przyznaję bez bicia, że nie wiem o tej książce nic oprócz tego, że kosztowała piątaka. W Świecie Książki zamówiłam Kobietę, która przez rok nie wstawała z łóżka i Żuka w pudełku oraz 99 innych eksperymentów myślowych. Ten pomarańczowy zestaw, mam nadzieję, przewróci mi w głowie!


Nie byłabym też sobą, gdybym nie uzupełniała serii już zamieszkujących moje półki. Drugi tom przygód Matta Hidalfa prawie pali mi się w dłoniach, bo jestem - po dziecięcemu - ciekawa, co tytułowy bohater wywinie tym razem (o pierwszej części przeczytacie tutaj). Dla kontrastu - Katarzyna Bonda i Okularnik, książka, którą dostałam wprost z bagażnika (link do opisu wydarzenia). A ja nadal czytam Pochłaniacza i niezmiennie mi się podoba! Szkoda tylko, że mam intensywne życie, które przeszkadza w lekturze!


Last but not least - dwie książki zdobyczne, czyli mała nagroda w małym konkursie (Joe Alex, Śmierć mówi w moim imieniu) i podarunek od Fanbooka (Konrad T. Lewandowski, Magnetyzer). Na deser coś, co chcę przeczytać od wielu, wielu lat - Stara baśń Kraszewskiego w wydaniu Biblioteki Narodowej. Upolowana, a jakże, na allegro.  


Więcej grzeszków nie pamiętam. Tymi, które popełniłam, jestem niezwykle zadowolona. No i...co powiecie na taki czerwiec?

12 komentarzy:

  1. Nieźle się obłowiłaś jeśli chodzi o Kolibra ;) też się rozglądałam za tą serią na allegro i może w końcu się skuszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozglądaj się koniecznie, allegro często jest łaskawe!

      Usuń
  2. Wow, kolekcja ogromna :D Gratulacje oczywiście owocnego czerwca i miłego czytania na przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobycze fantastyczne! A gadżet świetny. Też by mi się taki przydał. Daj znać czy faktycznie się sprawdza ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuję go, testuję. Póki co w sytuacjach typowych.

      Usuń
  4. Zapowiada się cudownie :) Szczególnie z takimi zdobyczami! Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, ile książek!
    Życzę miłego czytania. :)
     
    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy book haul ;)

    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sporoo tego ale ten gadżet kusi najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa kolekcja :)

    Zostałaś nominowana do Celebrity Book TAG! :) http://recenzje-rose.blogspot.com/2015/07/celebrity-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne nabytki!
    Zazdroszczę Butchera :D A "Okularnika" mam też :D Ale leży już niestety z pół roku i czeka na swoją kolej...

    Pozdrawiam cieplutko
    kasi-recenzje-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...