piątek, 3 lipca 2015

Liebster Blog Award #3



Jak wspominałam w poprzedniej odsłonie LBA, nadszedł czas, aby nadrobić niedopatrzenia wynikające z mojej dotychczasowej ignorancji tego zjawiska. Ostatnio odpowiedziałam na dwie nominacje i w tym poście także planowałam zrealizować dwa wyzwania - okazało się jednak, że na jednym z blogów, które mnie nominowały, post LBA zniknął... Nie pozostaje więc nic innego jak odpowiedzieć na 11 pytań, stworzyć własne oraz nominować 11 blogów, którym przekazuję pałeczkę.

Miłego czytania!

NOMINACJA OD

1. Jakich pytań się boisz?
Żadnych! Ha! Ale wszystkich zaskoczyłam!

2. Czy zdarza Ci się manipulować?
Oczywiście, że tak. Jak każdemu z nas. Jedni to robią bardziej świadomie, a inni mniej. Nie sądzę jednak, żeby znalazł się taki szczęśliwiec, który może bez tego przeżyć swoje życie. Tupet jak taran, szeroki uśmiech, cycki do przodu i odrobina manipulacji. Tak się przeżywa w tym strasznym i złym świecie!

3. Jaki masz sposób na efektywne zarządzanie czasem?
Pytanie to sugeruje, że a) mam taki sposób i b) zarządzam swoim czasem efektywnie. Na oba zarzuty muszę odpowiedzieć negatywnie, ponieważ wydaje mi się, że jedynym moim sposobem na efektywne zarządzanie czasem jest czekanie do ostatniej chwili i realizowanie wszystkiego w ciągu ostatniej doby... No dobrze, nie zawsze tak jest. Wiem, kiedy mogę sobie pozwolić na luz i lenistwo, a kiedy trzeba spiąć tyłek i pracować. Najlepszym sposobem na zarządzanie czasem jest...jego planowanie. Do tego celu używam bardzo chętnie notatek na pulpicie komputera i przypomnień w telefonie. Sukces może nie murowany, ale na pewno bliższy!

4. Trafiasz na bezludną wyspę, w starej skrzyni znajdujesz trzy książki, jakie to będą tytuły?
Podręcznik przetrwania, książka dotycząca budowania łodzi z niczego oraz wielki zbiór mitologii ze wszystkich stron świata. Praktycznie, przewrotnie i bez nudy!

5. Pełen "spontan", czy wcześniejsze dokładne planowanie wycieczki, czytanie przewodników?
Planowanie? Planowanie?! Oczywiście, że PLANOWANIE. Skrupulatne - z przewodnikami, widokiem Street View i planem B oraz C na wszelki wypadek. I, uwierzcie, tak jest dobrze. Gdybym nie mogła przewidywać najgorszych wypadków i miała się szykować tylko na bezproblemowe, miłe zwiedzanie... oszalałabym chyba!

6. Najbardziej szalony bohater z jakim się spotkałeś/aś podczas czytania książki?
Najszybciej przypomina mi się ostatnio poznany Matt Hidalf - postać z książek dla dzieci i młodzieży, która kłamie, oszukuje, kradnie, sprzeciwia się rodzicom i... No cóż, ogólnie można powiedzieć, że w tym szaleństwie jest metoda. Wydaje mi się, że to bardzo ciekawa rzecz - bohater, który namawia do złego i udowadnia, że wytykanie języka wcale nie jest końcem świata. Jeśli jednak mam myśleć o naprawdę szalonym bohaterze (w tym ciemnym, pokręconym, złym sensie) muszę wspomnieć o mojej ukochanej Bellatrix Lestrange. Oto zło, które się podziwia! Pamiętam, że była to pierwsza mroczna postać, którą naprawdę...polubiłam.

7. Co daje Ci szczęście?
Swobodne leniwe wieczory, kiedy jestem zmęczona, ponieważ udało mi się zrealizować wszystkie plany.

8. Chętnie pożyczasz swoje książki?
Niechętnie, ale pożyczam. Pożyczam i żałuję. Żałuję i obiecuję, że nigdy więcej. I nigdy nie udaje mi się obietnicy dotrzymać.

9. Czytasz w jednej pozycji, czy zmieniasz ułożenie ciała w przeróżne dziwaczne pozy?
Nieliczne szczęśliwe przypadki świadczą za tym, że czytanie w jednej pozycji jest możliwe. Musi to jednak być naprawdę magiczny dzień i naprawdę pasjonująca książka. Zazwyczaj kończę w stadium zirytowanego czytelnika - każda pozycja jest niewystarczająca.

10. Jakie słowa doprowadzają Cię do szewskiej pasji?
Te niepoprawnie napisane. (Zwłaszcza, jeśli to ja je napisałam i nie zauważyłam.)

11. Wolisz dawać, czy otrzymywać?
Otrzymywać...? Dawać...? Zależy komu, co i od kogo...? Może najbardziej dyplomatycznie będzie nie odpowiadać na to pytanie...


NOMINUJĘ

PYTANIA
1. Która książka sprawiła Ci ostatnio najwięcej problemu? Dlaczego?
2. Jaki film polecasz na długie, wakacyjne noce?
3. Jakiej książki chciałbyś/chciałabyś się pozbyć ze swojej biblioteczki?
4. W księgarni najpierw idziesz do działu z...?
5. Która szkolna lektura najbardziej Cię poruszyła?
6. Jakie zdanie z filmu/serialu/książki najczęściej powtarzasz we własnym życiu?
7. Wolisz książki polecane przez kogoś czy zupełnie nieznane?
8. Który z fantazyjnych, książkowych światów chciałbyś/chciałabyś odwiedzić?
9. Z którą książkową postacią chciałbyś/chciałabyś umówić się na kawę?
10. Ekranizacja - serialowa czy filmowa?
11. Czego najbardziej NIE lubisz w książkach i czytaniu?

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :) Bardzo mi miło :)
    odpowiedź nr 8 - jakbym widziała siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. Ja np. pożyczam tylko zaufaanym osobom :) pozdrawiam i zapraszam do siebie www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę moją wcale nie wymuszoną nominacją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. <3

      Usuń
  4. W wielu kwestiach się z Tobą zgadzam, a z zaproszenia skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...