niedziela, 2 sierpnia 2015

Podsumowanie lipca


Kiedy lipiec daje deszcze, długie lato będzie jeszcze. (przysłowie)

..................................................................................................................................................

1. Gregor i niedokończona przepowiednia, Suzanne Collins
A book from an author you love that you haven't read yet, czyli książka autora, którego uwielbiasz, której jeszcze nie czytałeś. 
2. Harry Potter i Kamień Filozoficzny, J.K. Rowling
A book from your childhood, czyli książka z Twojego dzieciństwa.

3. Ogień i woda, Victoria Scott
A book with antonyms in the title, czyli książka z przeciwieństwem w tytule.

4. Pierwszych piętnaście żywotów Harry’ego Augusta, Claire North
A book based entirely on its cover, czyli książka oceniona po okładce.

POZA WYZWANIEM

5. Błąd warunkowania, Anna Nieznaj 
6. Cuda i Dziwy Mistrza Haxerlina, Jacek Wróbel

7. Harry Potter i Komnata Tajemnic, J.K. Rowling

8. Harry Potter i Więzień Azkabanu, J.K. Rowling

9. Jurassic Park, Michael Crichton

10. Matka Makryna, Jacek Dehnel
11. Pochłaniacz, Katarzyna Bonda
NA BLOGU POJAWIŁY SIĘ TAKŻE...


PYTANIA I ODPOWIEDZI:


LUŹNO O KSIĄŻKACH:

Lipiec to czytelniczo bardzo dobry miesiąc. Przeglądając blogi widzę, że nie tylko dla mnie. Latem można czytać powoli lub czytać szybko, czytać dwie lub trzy pozycje jednocześnie. Mogę czytać w pracy, przy jedzeniu i wieczorem na tarasie. Niebo! Oby sierpień był tak samo dobry, jeśli nie lepszy.

Minęła połowa roku, a co za tym idzie - połowa czasu na Reading Challenge 2015. Z 50 haseł, które tworzą wyzwanie, dotychczas udało mi się przeczytać 25, co uważam za wynik bardzo dobry. Zwłaszcza, że ogólna liczba książek przeczytanych przeze mnie w ciągu siedmiu miesięcy to 60 pozycji. Mój mózg jest najedzony, ale nie przejedzony, więc kolejne tygodnie mają szansę być równie przyjemne.

W ostatnim miesiącu nawiązałam bardzo miłą współpracę z Wydawnictwem IUVI, Wydawnictwem Galeria Książki oraz Wydawnictwem MG. Radość na widok paczuszek z książkami jest bezcenna, zwłaszcza, że wszystkie trzy wydawnictwa mają w swojej ofercie naprawdę dobre pozycje; wiedzą, co chcą robić i robią to.

Oczywiście przy okazji podsumowania zapraszam Was na FACEBOOKA, INSTAGRAM oraz LUBIMY CZYTAĆ.

A na koniec tego wpisu...małe rozdanie. W lipcu zorganizowałam konkurs na fejsie, w którym do wygrania była m.in. torba płócienna z hasłem Po Książkach Mam Kaca. Spośród osób komentujących ten wpis wylosuję jedną, do której wyślę dokładnie taką samą torbę. Proszę o zostawianie komentarzy z adresem mailowym. Wyniki 5 sierpnia.

No i...jak Wam minął lipiec? :)


19 komentarzy:

  1. Kurcze mnie się marzy współpraca z którymś z wydawnictw :) Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się marzyła, więc...napisałam! :D

      Usuń
  2. Harry to idealna książka na każdy miesiąc <3
    I zazdroszczę współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś bardzo udany lipiec, w pełni wykorzystałaś ten miesiąc. Czytanie na tarasie latem to rzeczywiście coś cudownego ;) Oby sierpień był conajmniej taki sam, albo jeszcze lepszy ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie.
    zacisze.agnieszki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię upałów i przesiadywania na plaży, ale leżenie bykiem na tarasie z książką w dłoni to całkiem przyjemna sprawa. ;)

      Usuń
  4. Ładny wynik książkowy- lipcowy i ten ogólny:) A w losowaniu torby z chęcią spróbuję sił. Pozdrawiam. Mail: ksiazkolub@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współprac i świetnego wyniku. Życzę zaczytanego sierpnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współprac :))
    Ja niestety w lipcu nie zaszalałam, ale w sierpniu postaram się poprawić swój wynik :)
    email: paula205@onet.pl

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że owocny miesiąc za Tobą, gratuluję współprac, i cieszę się z Twoich książkowych radości :3 Oby kolejne miesiące również ich dostarczały.

    klaudia.a.mroz@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, wygrałaś torbę! Skontaktowałam się z Tobą drogą mailową.

      Usuń
  8. Piękny miesiąc :) Gratuluję współprac, to sama radość ;))

    dominika.justyna@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że był to dla Ciebie udany miesiąc. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam o czytelniczym wyzwaniu 2015, ale koniec końców sobie odpuściłam, mimo tego, że jest ciekawe. Współprac gratuluję oczywiście.
    W lipcu rzeczywiście było więcej czasu na czytanie, a po tygodniach nauki na zaliczenie semestru literatura nieuczelniana była wspaniałym odstresowywaczem.
    Jurrasic park bardzo chciałabym dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twój blog i sposób, w jaki piszesz :) Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać częściej.Zapraszam do siebie: http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku! Mi również minął bardzo przyjemnie i czytelniczo ;)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytelniczo - świetnie. Życiowo- jeszcze lepiej. Vlogowo-blogowo- szkoda gadać ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współprac!
    Pozdrawiam i będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lipiec pod znakiem Harry'ego ;) Lubię to! :D
    Strasznie mi się podobają takie torby z fajnymi napisami, a jeszcze się kurcze żadnej nie dorobiłam :( Więc spróbuję szczęścia: guga5@autograf.pl
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja życzę powodzenia innym, na swoją kacową torbę już czekam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...