sobota, 26 września 2015

ODDAM KSIĄŻKĘ #1

Mam - więc dam.

Tak się złożyło, że raz na jakiś czas zdarza mi się dostać egzemplarze recenzenckie. Są to książki, które przechodzą na moją własność za napisanie recenzji (pozytywnej lub też nie, wszak bez ryzyka nie ma zabawy). Nie ze wszystkimi jednak kocham się na tyle, by chcieć je mieć na półce. Wręcz przeciwnie - chciałabym, żebyście też mieli okazję je przeczytać i sami zadecydować, co o nich sądzicie.

Na pierwszy ruszt idą Wyklęci Olgi Haber oraz Warszawski Niebotyk Marii Paszyńskiej. Pierwszą powieść recenzowałam tutaj, drugą kończę właśnie czytać, więc recenzja pojawi się najprawdopodobniej jutro.

WYKLĘCI, Olga Haber:
Pośród szalejącej zadymki przypadkowi świadkowie znajdują w fontannie zwłoki młodej skrzypaczki z poderżniętym gardłem. Zbrodnia szokuje miasto, okazuje się jednak, że to dopiero początek - kolejne morderstwa, gwałtownie wzrastająca fala samobójstw i bestialski akt kanibalizmu. Młoda, ambitna podkomisarz wraz z partnerem usiłuje rozwikłać piętrzące się sprawy, jednak złu, które zagościło w mieście, niełatwo się przeciwstawić. Ludzie zaczynają szeptać, że okolicę nęka jedna z najstarszych i najpotężniejszych europejskich wiedźm. Jest jednak ktoś, kto twierdzi, że potrafi walczyć z przywoływanymi przez nią demonami, ale czy zdoła tę walkę wygrać? (źródło: lubimyczytac.pl)
WARSZAWSKI NIEBOTYK, MARIA PASZYŃSKA:
Epicka, niezwykle poruszająca opowieść o losach pięciu młodych mężczyzn, którzy przyjaźnią się, uczą, pracują i kochają z pasją, z właściwym ludziom młodym poczuciem wszechmocy i nieśmiertelności. Spotykamy ich późną jesienią 1933 roku, w przededniu rozejścia się ich życiowych dróg. W chwili, gdy świat stoi przed nimi otworem, gdy są przekonani, że mogą osiągnąć wszystko czego zapragną, stojąc na ziemi dosięgnąć nieba. Miłość postrzegają jako piękną przygodę, ślepi na niebezpieczeństwa, które niosą ze sobą ich decyzje. W ciągu kilku kolejnych miesięcy życie weryfikuje ich sposób myślenia, prowadząc ku dojrzałości, na którą nie zawsze chcą się zgodzić, a która jest nieunikniona. (źródło: lubimyczytac.pl)





JAK DOSTAĆ KSIĄŻKĘ?
Pozostaw pod tym postem komentarz. W treści podaj: 
- swój adres e-mail
- tytuł książki, którą chcesz otrzymać
- lub hasło "obie", jeśli interesują Cię obie pozycje.
Wybór nowych właścicieli książek pozostawię losowi.

Nie ma żadnych pytań, nie ma żadnych bardziej skomplikowanych zasad. Rozdanie zakończy się 30 września. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mojego bloga do obserwowanych. Zapraszam także na facebooka Po Książkach Mam Kaca.

Powodzenia!

101 komentarzy:

  1. monia.b@interia.pl " Wyklęci Olga Haber "

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym bardzo "Warszawski niebotyk":)
    Katarzyna
    kki13@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. No to będę pierwsza ;). Chętnie przygarnę książkę.

    panikpaprocka@gmail.com
    "Warszawski Niebotyk" Maria Paszyńska

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością się zgłaszam:
    martapyznar1982@gmail.com
    Warszawski Niebotyk
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    Poproszę o "Warszawski nieboty" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. karolina@przeczytanenadkawa.pl
    Chciałabym bardzo "Warszawski niebotyk" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym książkę "Wyklęci" :)
    martaparysz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. dorotaczekolada@interia.pl "Warszawski niebotyk" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. glorfindelmelda@gmail.com "Warszawski niebotyk". :D :D

    OdpowiedzUsuń
  10. katarzyna.klatka@gmail.com
    ,, Warszawski niebotyk "

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przygarnęłabym "Warszawskiego niebotyka". :)
    poczta-sherry@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Warszawski Niebotyk"
    benioff@poczta,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie,
    bunalskaiga@gmail.com

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    ida-r@o2.pl
    Poproszę o "Warszawski nieboty" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. "Warszawski Niebotyk"
    lewandowski1331@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ,,Wyklęci"
    stolarski1999@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. sylwia.szpiega@op.pl
    "Warszawski Niebotyk" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. marta.kuca@o2.pl

    "Wyklęci" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kocjan.sylwia@gmail.com

    obie przygarnę na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. natusiasuru@onet.pl
    Olga Haber "Wyklęci" :)
    mama się ucieszy, że czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jolantamurawska8@wp.pl
    Witam -pozdrawiam -przygarę bardzo chętnie "Warszawski niebotyk "
    rownież nie pogardzę "Wyklęci" bo kocham ksiażki ,kocham czytać :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie pozycje idealnie wzbogaciłyby moją biblioteczkę :)
    dorota_szczepanska@onet.pl

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyklęci
    E-mail: powerless251298@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chętnie przygarnę obie. :)
    e-mail: korcimnieczytanie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. klaudiakula1997@interia.pl

    " Wyklęci Olga Haber "

    OdpowiedzUsuń
  26. "Warszawski niebotyk" - raven.star.books@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. agnieszka.wilczynska00@gmail.com ,,Wyklęci" :)

    OdpowiedzUsuń
  28. E-mail: pech13@interia.pl
    Wybrany tytuł: "Warszawski Niebotyk"

    Pozdrawiam
    pech 13

    OdpowiedzUsuń
  29. paula.ania.ida@gmail.com
    I wybieram książkę "Warszawski niebotyk" ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. magdalena.walko@gmail.com
    Wybieram książkę"Wyklęci" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Warszawski niebotyk
    ruda.ela@o2.pl
    trzymając kciuki - pozdrawiam :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  32. madziuska17@buziaczek.pl proszę "Wyklęci" pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. -Mój adres e-mail: panipoczytalna12@gmail.com
    - tytuł książki, którą chcę otrzymać: "Warszawski Niebotyk"

    Za wszystkich trzymam kciuki ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. magdalena.marciniak@onet.eu
    A mnie się marzy ,,Warszawski niebotyk" , może w końcu się uda go zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. "Wyklęci"Olgi Haber ;)
    paulinalajzner@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  36. Zatem próbuję :) Chciałabym "Wyklętych", bo "Warszawskiego niebotyka" posiadam :)

    @: karolina.sosnowska88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obie
    chętnie przytulę obie :)
    kachamichalska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. joanna.jonaszek@op.pl

    Poproszę obie :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie przygarnę obie;) Ale z jednej też się ucieszę
    oool.pluta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. patrycja.cichon017@gmail.com
    Zaciekawiła mnie książka WYKLĘCI, Olga Haber :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. eidnama@gmail.com
    Z chęcią przeczytam obie. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. doma9966@gmail.com
    Wyklęci zapowiadają się dość ciekawie. Z chęcią bym przeczytała :D
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anunia1506.ak@gmail.com Chętnie przygarnę książkę " Wyklęci", bardzo mnie zaciekawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  44. mara180893@gmail.com
    Zgłaszam się po książkę "Wyklęci" ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. E-mail: agnieszka.chrzanowska1989@gmail.com
    Chętnie przygarnę obie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chciałabym przeczytać książkę "Warszawski niebotyk" :)
    e-mail: kasiulka1213@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. mail : lorien_dana@o2.pl
    Chciałabym poczytać " Warszawski niebotyk"

    OdpowiedzUsuń
  48. natalia.golik.antropologia@gmail.com. Rozum mówi "jedna", z naciskiem na "Wyklętych". Serce podpowiada "obie", gdyż każda książka zasługuje na odrobinę ciepła. A że (nie)stety zwykle kieruję się rytmem tego niezmordowanego mięśnia, oddaję mu głos i powiadam - obie! Chytrze, naiwnie i szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  49. "Warszawski niebotyk" chciałabym przeczytać od dość długiego czasu, nie wiem sama co mnie tak 'pcha' ku tej książce.. - kiedyś ją przeczytam.

    Ania
    Mój e-mail: zglowawchmurze@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. ksiazkolub@gmail.com

    Próbuję sił z książką "Wyklęci" O. Haber, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. klaudia.a.mroz@gmail.com a ja chętnie zapoznałabym się z Warszawskim niebotykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. sylwia.wilma@gmail.com - Warszawski niebotyk prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mjasiukiewicz91@gmail.com najchętniej obie, ale z opisu bardzo spodobała mi sie ta pierwsza tj. Wyklęci! :))

    OdpowiedzUsuń
  54. interesuje mnie "Warszawski niebotyk"
    eva-0521@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. b.chyra2@gmail.com
    skusił mnie opis "Wyklętej" toteż stawiam właśnie na nią :D
    może nóż dopisze szczęście.

    ps. życzę powodzenia w dalszym tworzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj :) Zgłaszam się po "Warszawski niebotyk". Pozdrawiam :)
    Paulina, redaktornatropie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. asener@o2.pl

    Interesuje mnie Olga Haber - Wyklęci ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obydwie kuszą
    shiranna(at)o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. interesuje mnie "Wyklęci"
    barbara.bogdanienko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Hej :*
    Z chęcią przeczytam jedną z dwóch pozycji.
    Agatasa96@gmail.com
    Jestem zainteresowana obiema książkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się :)
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com
    Poproszę o "Wyklęci" :)

    OdpowiedzUsuń
  62. adres e-mail zuza9865@wp.pl
    poproszę obie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. adres: magdalena.natonek@onet.pl

    Bardzo proszę o WARSZAWSKI NIEBOTYK <3

    OdpowiedzUsuń
  64. nefuratek@gmail.com
    Proszę o Olga Haber "wyklęci"

    OdpowiedzUsuń
  65. "Wyklęci" - uwielbiam zastanawianie się przez całą książkę, kto zabił :)
    annisabartczak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Obu książek nie mam, więc chętnie się po nie zgłoszę. ^-^ A mój mail to: malinowa.jagodzianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się po "Wyklętych"
    patrycja.dorotka@gmail.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow no faktycznie jest trochę tych zgłoszeń :)
    Ja też chcę a co ;)
    littleblack@poczta.onet.pl
    "Warszawski niebotyk"

    OdpowiedzUsuń
  69. Biorę udział. :)

    Iza, po.zachodzie.slonca@wp.pl

    Interesuje mnie: "Wyklęci".

    OdpowiedzUsuń
  70. O matulu, cała masa zgłoszeń. No co tam, może los się do mnie uśmiechnie:)
    Biorę udział:
    Olga0Majerska@gmail.com
    "Wyklęci"

    OdpowiedzUsuń
  71. :) wyklęci shouumi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Wewnętrzny głos podpowiada - obie. ;)
    smieszna.nazwa95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Z chęcią przeczytałabym obie :-)
    katarzyna.piwoda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. A ja, jeśli wygram, to poproszę "Warszawski niebotyk" :)
    katarzyna.pacyniak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Olga Haber "Wyklęci" - bardzo bym chciała tę książkę przeczytać :)
    kaariokaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. A ja nie wiem, która bardziej mnie interesuje, więc niechaj los zadecyduje czy mam wygrać i co mam wygrać ;) guga5@autograf.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Obie :D magda.niska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Poproszę obie :) email : agnieszkawoj95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. fluorium01@gmail.com
    WYKLĘCI, Olga Haber

    OdpowiedzUsuń
  80. Hm, mnie chyba nie interesuje żadna, więc pozwolę sobie nie zgłosić się ;) mam problem z ilościa książek na półkach :D
    Zapraszam Cię do mnie na blogu na nowy, całkiem piękny stosik ;) Pragnę też poinformować, że niedługo wybije u mnie 10tysięcy wyświetleń, w związku z czym organizuję megakonkurs. Będzie można wybierać spośród wielu - naprawdę wielu, bo kilkudziesięciu - książek :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się po "Warszawski niebotyk" :)
    e-mail: magda.ciukaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. kurcze mnie tez korci jedna ksiazka ale dam szanse innym bo u mnie to pewnie przeczytam pare stron i bedzie lezec

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się. :) "Wyklęci" - florareadsbooks@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Anna.net@interia.eu, "Wyklęci" Olga Haber

    OdpowiedzUsuń
  85. gulinka.patrzy@gmail.com

    Baardzo chętnie przygarnę "Warszawski Niebotyk" Marii Paszyńskiej.

    OdpowiedzUsuń
  86. a ja będę nieco zachłanna i się zgłaszam, z czystej ciekawości dla książek

    Obie (ze wskazaniem na Niebotyk)
    serduch4@wp.pl - taki mail

    OdpowiedzUsuń
  87. WYKLĘCI, Olga Haber - bardzo proszę;)

    Mój mail: wera22@op.pl ;)

    Pozdrawiam,
    Wera

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się po obie:)
    gosia1225@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  89. Chętnie przeczytam obie ;)
    brisingrm18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Poproszę "Warszawski Niebotyk" :)
    buziaczek197@poczta.onet.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. iwantya@buziaczek.pl
    jestem zachłanna więc poproszę obie :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo chętnie bym przeczytała obie te książki :P
    Marzę wręcz o tym ^^
    paulinadziechciowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. scarabae@tlen.pl

    Obie - bo ciężko wybrać, skoro ta kusi a ta nęęęęęęęci :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...