piątek, 9 października 2015

BOOK TAG: MEDYCZNY TAG KSIĄŻKOWY


Tag ten przywędrował do mnie z bloga Zaczytana Dolina.





Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła
Nic nie poradzę na to, że Tajemnice królów Victorii Gische zadziałały na mnie w tak intensywny, acz jednoznaczny sposób. Żadnej akcji, żadnych emocji, żadnych bohaterów. Nuda, nuda, nuda! A recenzja TUTAJ.

Diagnoza - smutna książka
Nie wiem, czy przy którejś książce płakałam tak mocno jak przy Gwiazd naszych wina Johna Greena. Historia poruszyła mnie i pozostawiła trwały ślad w pamięci. Polecam.

Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji
Zaginiona dziewczyna, Gillian Flynn. Choć w pewnym momencie lektury czytelnik zaczyna się spodziewać tego, co może się wydarzyć, główny zwrot akcji ekscytuje i sprawia, że szczękę zbiera się z podłogi. Miałam ciary! Więcej TUTAJ.




Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz
Gombrowicz może i wielkim pisarzem był, ale jego twórczość mnie nie wzrusza. Wręcz przeciwnie - dostaję białej gorączki słysząc tytuł Ferdydurke. Ugh!

Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta... - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią
Nigdy nie zapomnę mojej pierwszej lektury Harry'ego Pottera i Zakonu Feniksa J.K.Rowling. Nie spodziewałam się tej śmierci, nie spodziewałam się takiego obrotu spraw, nie spodziewałam się tego, że nawet wiele lat później będzie mi przykro na wspomnienie o tym zdarzeniu.

Operacja - książka podczas której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia
Blackout Marka Elsberga to jedna z tych książek, które czytałam na niewygodnym krześle w kuchni, a kiedy mój tyłek stracił przez te tortury swój kształt - na zimnej podłodze. Nie mogłam przestać. Nie chciałam przestać. Recenzja TUTAJ.




Pobieranie krwi - krwawa książka!
Krwi i jedzenia w Wyklętych Olgi Haber nie brakuje. Brakuje za to całej reszty, która sprawiłaby, że ta książka nabierze jakiegokolwiek sensu. Ale to tylko moja opinia, to tylko moja opinia! Więcej przeczytacie TUTAJ.

Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem
Nie mogę się pogodzić z zakończeniem Wakacji Stanleya Middletona. Cała powieść wprowadziła mnie w bardzo melancholijny i refleksyjny nastrój, zakończenie zaś ukłuło dość mocno, nie dało satysfakcji. Recenzję znajdziecie TUTAJ.

Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym
Kiedy myślę o powieści, w której znaleźć można wątek miłosny, w głowie pojawia mi się kilka bardzo różnych pozycji. Niezmiennie numerem jeden jest jednak Duma i uprzedzenie Jane Austen. Ach! Ach! Ci, którzy czytali, wiedzą, o co mi chodzi!

Rozprzestrzeniająca się zaraza, czyli kogo tagujesz?
- ksiazka-od-kuchni.blogspot.com
- leonzabookowiec.blogspot.com
- zaczytane-zwariowane.blogspot.com
- każdą zainteresowaną tym tagiem osobę!

13 komentarzy:

  1. No nic, choć ostatnio moja chęć na sięgnięcie po książki Greena spadała w dół, Ty ponownie podbiłaś tę chęć do góry. Tym razem zakupię na pewno przy kolejnym buszowaniu po internetowych księgarniach. :D
    No i nie mogę się nie zgodzić z "Dumą i uprzedzeniem". <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Green złamał mi serce zabierając dwóch ksiązkowych przyjaciół serdecznie pozdrawiam ♥


    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że zrobiłaś ten tag. :)
    W merlin.pl jest teraz sporo obniżek i zastanawiałam się, czy brać "Tajemnice królów" czy "Aminatę". Ostatecznie wybrałam "Aminatę" i chyba nie był to zły wybór, skoro "Tajemnice królów" nie porywają. :)
    Muszę kiedyś przeczytać "Zaginioną dziewczynę" i nie "Blackout". :)
    Zaczytana Dolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tagów ale ten wyjątkowo mi się podoba :) Muszę przeczytać Blackout !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy tag ;D Dla mnie śmierć Syriusza również była niespodziewana ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten TAG, sama robiłam go kiedyś u siebie. Zgadzam się z większością tych książek, które umieszczałaś w poszczególnych kategoriach. :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w trakcie lektury Gombrowicza. Wielkim pisarzem był. No i tyle. Ciekawy tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalny tag, chyba pierwszy raz go widzę. Pobieranie krwi hehe ;) coś dla mnie ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie mogłam znieść Ferdydurke, ale co poradzić - czasem trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale narobiło się tych tagów. Faktycznie zwrot akcji w "Zaginionej dziewczynie" jest nagły i wszystko zmienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biol-chem kocha ten tag, sama wypróbuję kiedyś :D
    Pozdrawiam serdecznie! ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z całego serca nie znoszę Ferdydurke i widząc, że porównałaś to dzieło do dentysty od razu poprawił mi się nastrój ;) Swą drogą, to bardzo niecodzienny tak ;)
    Pozdarwiam!
    www.lustrorzeczywistosci.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...