wtorek, 20 października 2015

#bookish: 5 ZAGRANICZNYCH KSIĄŻKOWYCH PUDEŁEK SUBSKRYPCYJNYCH

Zamówiłam EpikBoxa. Dostałam EpikBoxa. Epicko jest w pewnej części. Dość dużej, żebym chciała zamówić kolejną paczkę. Czym EpikBox jest? Cytując stronę sklepu: "EpikBox jest kwartalnym pudełkiem subskrypcyjnym." Oznacza to, że co trzy miesiące osoby, które wykupiły pudełko otrzymują paczkę zawierającą książkę z nurtu YoungAdult (wybraną z nowości z ostatnich 36 dni) oraz od trzech do pięciu gadżetów książkowych.

Streszczając:

0. EPIKBOX

STRONA WWW: epikbox.pl
ZAWARTOŚĆ: książka + od 3 do 5 książkowych akcesoriów
NURT: YoungAdult
CENA ZA JEDNEGO BOXA: 47 zł + wysyłka (od 9,65 zł)
WYSYŁKA ZA GRANICĘ: tak (cena na terenie UE: 34,60 zł)
CZĘSTOTLIWOŚĆ: co 3 miesiące
PRZYKŁADOWE TEMATY BOXÓW: Professional (październik), SuperPower (lipiec)
PRZYKŁADOWA ZAWARTOŚĆ:

box październikowy - zdjęcie własne
box lipcowy - źródło: epikbox.pl

Nie jest to jednak pomysł polski.

Ponieważ właściwie wszędzie można znaleźć recenzje najnowszego, październikowego EpikBoxa, postanowiłam, że przybliżę Wam (i sobie też, w sumie) zagraniczne pudełka tego typu.

1. OWLCRATE

STRONA WWW: owlcrate.com
ZAWARTOŚĆ: książka + od 3 do 5 książkowych akcesoriów
NURT: YoungAdult
CENA ZA JEDNEGO BOXA: 27,99$-29,99$ (w zależności od długości subskrypcji) + wysyłka
WYSYŁKA ZA GRANICĘ: tak (19,9$)
CZĘSTOTLIWOŚĆ: co miesiąc
PRZYKŁADOWE TEMATY BOXÓW: Leading Ladies (wrzesień), Mystery (Sierpień)
PRZYKŁADOWA ZAWARTOŚĆ:

box wrześniowy - źródło: owlcrate.com
bok sierpniowy - źródło: owlcrate,com

2. BOOK RIOT

STRONA WWW: quarterly.co/products/book-riot
ZAWARTOŚĆ: jedna lub dwie książki + akcesoria związane z książką i kulturą
NURT: -
CENA ZA JEDNEGO BOXA: 50$ + wysyłka
WYSYŁKA ZA GRANICĘ: tak (cena: ?)
CZĘSTOTLIWOŚĆ: co 3 miesiące
PRZYKŁADOWE TEMATY BOXÓW: -
PRZYKŁADOWA ZAWARTOŚĆ:

box lipcowy - źródło: quarterly.co
box marcowy - źródło: quarterly.co

3. THE BOOK(ISH) BOX

STRONA WWW: thebookishbox.com
ZAWARTOŚĆ: koszulka z Appraising Pages Shop + od 3 do 5 kobiecych akcesoriów związanych z domem, urodą i modą
NURT: -
CENA ZA JEDNEGO BOXA: 50$ + wysyłka
WYSYŁKA ZA GRANICĘ: tak (cena: ?)
CZĘSTOTLIWOŚĆ: co 3 miesiące
PRZYKŁADOWE TEMATY BOXÓW: -
PRZYKŁADOWA ZAWARTOŚĆ:


wrześniowy box - źrodło: instagram.com/appraisingpages
sierpniowy box - źrodło: instagram.com/appraisingpages

4. UPPERCASE BOX

STRONA WWW: uppercasebox.com
ZAWARTOŚĆ: książka w twardej oprawie + autograf autora + do dwóch książkowych akcesoriów
NURT: YoungAdult
CENA ZA JEDNEGO BOXA: 17-29$ (w zależności od zawartości subskrypcji) + wysyłka
WYSYŁKA ZA GRANICĘ: nie
CZĘSTOTLIWOŚĆ: co miesiąc
PRZYKŁADOWE TEMATY BOXÓW: -
PRZYKŁADOWA ZAWARTOŚĆ:


wrześniowy box - źródło: uppercasebox.com
sierpniowy box - źródło: uppercasebox.com
5. LIT CUBE

STRONA WWW: lit-cube.com
ZAWARTOŚĆ:  jedna lub dwie książki + akcesoria związane z książką i kulturą
UWAGI: istnieje też Lit Cube Junior, czyli subskrypcja boxów dla dzieci w wieku 7-12
NURT: -
CENA ZA JEDNEGO BOXA: 29,99$ + wysyłka
WYSYŁKA ZA GRANICĘ: nie
CZĘSTOTLIWOŚĆ: co miesiąc
PRZYKŁADOWE TEMATY BOXÓW: Immortal Kiss (listopad), Supernatural, Idjits (październik), We Were Never Be Royals (wrzesień), Home Sweet Oz (sierpień)
PRZYKŁADOWA ZAWARTOŚĆ:


wrześniowy box - źródło: hellosubscription.com
sierpniowy box - źródło: hellosubscription.com
Oczywiście pięć boxów to zaledwie wierzchołek góry lodowej. Przeglądając zdjęcia zagranicznych boxów dochodzę do dwóch wniosków. Pierwszy: polski EpikBox - jak na pierwsze pudełko tego typu - ma naprawdę dobry poziom. Drugi: należałoby jak najszybciej wprowadzić do Polski kolejną tego typu subskrypcję, koniecznie z innego nurtu niż YoungAdult. Możliwości jest wszak wiele, a nie wszystkie boxy dotyczące kultury opierają się na oferowaniu fizycznej książki. Istnieje sporo pudełek dotyczących kosmetyków lub żywności - czas zadbać nie tylko o wygląd i zdrowie, ale także o stan umysłu (hoho, zabrzmiało epicko). Przyznaję - idea pudełek subskrypcyjnych przemawia do mnie i bardzo mi się podoba. To okazja do tego, żeby poznać nowe książki, których sama nie kupiłabym nawet pomimo zainteresowania daną tematyką, np. fantastyką, a jednocześnie odrobina dziecięcej zabawy, jak przy odpakowywaniu świątecznych prezentów (nawet mimo spoilerów na instagramie, a tfu, okropne chwalipięty!).

Dlatego wiem, że zamówię kolejnego EpikBoxa. Chyba, że niespodziewanie pojawi się nowy książkowy box. Wtedy będę miała problem, który wybrać. Ale takie problemy to przyjemność.

25 komentarzy:

  1. Tymczasem epikboxy syczniowe wyprzedane dawno i nie idzie dostać. Trochę lipa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedaż ruszy dopiero w grudniu! ;) Doczytaj na stronie.

      Usuń
    2. 1 grudnia ruszy przedsprzedaż - czyli kupowanie w ciemno, bez znajomości tematu pudełka. A jakiś czas później będzie jeszcze pewna pula pudełek dla tych, którzy chcą kupić wiedząc, jaki temat ma pudełko.

      Usuń
  2. Trochę mi się smutno zrobiło, że w sumie u nas jakieś fajne gadżety ciężko jest dostać ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię, że chciało Ci się przygotować taki post :) Musiałąś zebrać wiele informacji. Osobiście wiedziałam tylko o pierwszych dwóch, reszta to totalna magia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest WIELE, WIELE więcej, ale stwierdziłam, że dłuższy post będzie nudny. Chociaż uwielbiam patrzeć na zawartość tych pudełek.

      Usuń
  4. Nigdy do mnie te pudełka nie przemawiały. Jak dla mnie to strata kasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to dość ciekawa forma zabawy, chociaż wydaje mi się, że ostatecznie cena współgra z zawartością. Przynajmniej jest tak w polskim EpikBoxie, nie będę się wypowiadać o zagranicznych, bo nie wiem po ile chodzą w USA gadżety książkowe.

      Usuń
  5. Choć nie kupiłam jeszcze żadnego epik boxa, to przyznam, że idea bardzo mi się podoba. Myślę, że koniec końców kiedyś się skuszę i zamówię sobie pudełko-niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam na youtube rozpakowywanie tego październikowego epikboxa i żałuję, że dla kubeczka i tego notesika z minirecenzjami go nie zamówiłam. Jednak i tak się nie przekonam chyba do kupowania kota w worku... szkoda mi pieniąąków na niewiadomą ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jeszcze nie miałam takiego epik boxa. Fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi to się bardzo podoba i byłoby fajnie gdyby w polskim boxie znalazły się te małe figurki odpowiadające bohaterom książkowym - nie wiem jak to się nazywa, ale widziałam to w paczkach OWLCRATE są boskie :) chciałabym miec taki gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  9. sierpniowy box - źrodło: instagram.com/appraisingpages <3 i już rozumiem czemu jest te 50$

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, fajne, ale nie dla mnie. Wolę wiedzieć na co wydaję kasę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że to znakomite, że w Polsce się pojawiło coś takiego jak EpikBox ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna sprawa! Na pewno prędzej czy później się skuszę:3 Wielkie dzięki za ten przegląd, w sumie to nie słyszałam wcześniej o takich książkowych boksach, myślałam, że to tylko się tyczy słodyczy, że tak zrymuję;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie zamawiałam takiego pudełka, ale może skuszę się na kolejnego EpikBoxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja EpikBoxa nie kupiłam ani razu, bo trochę przeraża mnie cena, ja wiem, że niespodzianka i te inne, ale te 60 zł, wolałabym wydać na książkę którą chcę i na gadżety, które mi się spodobają. Zagraniczne Boxy ogromnie mi się podobają, szkoda tylko, że mieszkamy w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  15. wolałabym wydać pieniądze na książkę którą chcę przeczytać, chociaż te drobiazgi bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie pudełka wyglądają imponująco i magicznie *.* Aż chciałoby się podobne zamówić :) W sumie... chętnie raz kupiłabym takiego EpikBoxa, muszę się nad tym zastanowić, choć naprawdę zawartość kusi!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie wszyscy wysyłają za granicę ;( Obecnie testuję OwlCrate i jestem zadowolona, teraz czekam na edycję halloweenową :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że te pudełka z czasem się rozwiną i będą jeszcze bogatsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy wcześniej o tym nie słyszałam, zainteresowało mnie to, fajnie, że dowiedziałam się czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...