piątek, 13 listopada 2015

ROK TEMU W LISTOPADZIE...

...czyli niezwykle wybiórcze i niemal całkowicie pozbawione komentarza zestawienie okładek, które ukazały się w listopadzie 2014.

Z poniższego zestawienia przeczytałam Marsjanina i Skrawki błękitu, czytuję Baśnie Braci Grimm dla dorosłych i młodzieży. Mam w swojej biblioteczce kilka książek z serii Angielski Ogród i bardzo chciałabym przeczytać książkę Janickiego, zwłaszcza, że niedługo będzie premiera kolejnego tomu opowiadającego o historii ważnych kobiet.


  

  

 

  

  

 


  

  

Które pozycje czytaliście? Które polecacie? A może przeoczyłam jakąś ważną premierę z listopada 2014? Zajrzyjcie na ROK TEMU W PAŹDZIERNIKU.

11 komentarzy:

  1. "Podarunek" - uwielbiam, wspaniała, ciepła i klimatyczna, książka idealna na święta! :)
    Czytałam też "W śnieżną noc", ale poza jednym opowiadaniem, pozostałe dwa były dość średnie. "Cichą 5" cały czas mam w planach przeczytać i mam nadzieję, że zrobię to już w te święta ;) "Miniaturzystka" za to czeka na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko "Black Ice" oraz "W śnieżną noc", ale zdecydowanie mam w planach zacząć "Grę o tron" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka Kossakowskiego to porażka, chociaż lubię jego programy. I polecam Ci Miniaturzystkę, bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam jedynie "Ja nie mogę być modelką?!" oraz "W śnieżną noc". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do My Little Pony TAG :) Mam nadzieję, że odpowiesz :D
    http://myslamipisane.blogspot.com/2015/11/my-little-pony-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego grona czytałam tylko "Black Ice" i to dopiero niedawno i bardzo polecam tę pozycję!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrawki czytałam ,black ice i Radzką mam w planach dość bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam tylko "Rozważną i romantyczną" i oczywiście jest ona godna polecenia, jeżeli ktoś Austen lubi.
    I to wydanie "Marsjanina" jest o wiele lepsze niż to, które możemy kupić w księgarniach teraz!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na półce to pomarańczowe wydanie "Marsjanina" i też uważam, że prezentuje się najlepiej.

      Usuń
  9. Ja niestety rok temu w listopadzie uczyłam się do matury, więc nic poza lekturami i podręcznikami nie czytałam..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nic z tej listy nie przeczytałem:(
    Recenzja książki Terry'ego Pratchett'a & Stephen'a Baxter'a - ''Długa Ziemia'' już na moim blogu :)
    Recenzjonistycznie
    No Longer Nightmare

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...