piątek, 11 grudnia 2015

ROK TEMU W GRUDNIU...

...czyli niezwykle wybiórcze i niemal całkowicie pozbawione komentarza zestawienie okładek, które ukazały się w grudniu 2014.

Przede wszystkim - nie tak łatwo znaleźć pozycje, które wydano w grudniu. W tym miesiącu książek raczej się nie wydaje, bo jest to czas zarezerwowany na przedświąteczny szał zakupowy. Co jednak znalazłam, to pokazuję. Nie czytałam żadnej (sic!) z tych książek.

  


  


 

  


  

Które pozycje czytaliście? Które polecacie? A może przeoczyłam jakąś ważną premierę z grudnia 2014? Zajrzyjcie na ROK TEMU W LISTOPADZIE.

6 komentarzy:

  1. "Słowa Światłości" - moja ukochana książka, chyba najlepsza jaką przeczytałam w tym roku <3
    A reszty również nie udało mi się jeszcze przeczytać. Jednak kilka mam w planach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Dzięki za info z tym tytułem, bo się wahałam, czy sięgnąć.

      Usuń
  2. Przeczytałam "Love, Rosie" i "One.(...)". Pierwsza miła i przyjemna, druga cudowna - moje zboczenie filologiczne :D O obu pisałam u siebie :)
    Reszta to raczej nie moje klimaty, chociaż... wypadałoby w końcu poznać Twardocha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Twardocha mam w świątecznych planach.

      Usuń
  3. "Jeden bóg" Kasi Mlek - niezapomniana książka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Love, Rosie :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...