czwartek, 21 stycznia 2016

ODDAM KSIĄŻKĘ #2

Mam - więc dam.

Tak się złożyło, że raz na jakiś czas zdarza mi się dostać egzemplarze recenzenckie. Są to książki, które przechodzą na moją własność za napisanie recenzji (pozytywnej lub też nie, wszak bez ryzyka nie ma zabawy). Chciałabym, żebyście też mieli okazję je przeczytać i sami zadecydować, co o nich sądzicie. Mam też kilka książek, których nie kocham tak, jak powinnam i dlatego...chcę je podać dalej - stąd pozycja bonusowa na poniższej liście, pochodząca bezpośrednio z mojej biblioteczki.

Jakie książki można zdobyć w rozdaniu?



  



GWIAZDOZBIÓR, Marta Zaborowska:
Fabryką talentów, podwarszawską szkołą dla wybitnie uzdolnionych uczniów, wstrząsa informacja o śmierci jednego z wychowanków. Wkrótce zamordowani zostają kolejni uczniowie, a autopsja u każdego z nich wykazuje postępujące kalectwo, przekreślające ich drogę do sławy. W trakcie śledztwa, prowadzonego przez policyjną detektyw Julię Krawiec, do warszawskiej ASP wpływa list z rysunkami zamordowanych dzieci. Ktoś uwiecznia moment ich śmierci na swoich pracach. Julia musi odnaleźć autora rysunków zanim dojdzie do kolejnego zabójstwa. (źródło: lubimyczytac.pl)
Moją opinię przeczytacie tutaj.

CHCĘ WSZYSTKO, Charlotte Brontë, Dorota Combrzyńska-Nogala:
W 1840 roku Charlotte Brontë rozpoczęła pisanie pełnej namiętności opowieści o panu Ashworth, niezwykle krewkim dżentelmenie, potrafiącym w ciągu kilku lat stracić i odzyskać fortunę. Po śmierci ukochanej żony pozostaje mu córka wychowywana na pensji. W momencie, kiedy dziewczyna wraca do domu opowieść Brontë urywa się i… po latach Dorota Combrzyńska-Nogala tworzy jej dalszą część. Chcę wszystko zaczyna się oryginalnym tekstem, potem współczesna autorka snuje swoją wersję losów młodych bohaterek, splatając je ze sobą w dynamicznej, osadzonej w wiktoriańskiej dekoracji akcji. Powstała znakomita powieść o przyjaźni, miłości, toksycznych więzach rodzinnych i silnych, walczących o szczęście i niezależność kobietach. (źródło: lubimyczytac.pl)
Moją opinię przeczytacie tutaj

CUDOWNE TU I TERAZ, Tim Tharp:
Sutter Keely to rozrywkowy gość, w szkole daleko mu do orła i nie planuje studiów. Pewnego ranka po nocnej balandze Sutter budzi się na obcym trawniku i poznaje Aimee. Aimee nie wie, o co chodzi w życiu. Aimee to towarzyska porażka. Aimee potrzebuje pomocy, więc bohaterski Sutterman podejmuje wyzwanie. Ma plan: pokaże jej, na czym polega dobra zabawa i puści ją wolno, gdy będzie gotowa żyć pełnią życia. Jednak okazuje się, że Aimee to dziewczyna inna niż wszystkie, które poznał do tej pory. Nie wiedząc kiedy i jak, Sutter zakochuje się po uszy. Do tego czuje, że po raz pierwszy w życiu ma wpływ na kogoś innego – może mu pomóc, ale może też go zniszczyć. (źródło: lubimyczytac.pl)


  



JAK ZDOBYĆ KSIĄŻKĘ?

Pozostaw pod tym postem komentarz.

W treści podaj: 
- swój adres e-mail,
- ulubiony cytat pochodzący z książki lub mówiący o książkach,
- tytuł jednej pozycji, którą chcesz otrzymać

Rozdanie zakończy się 31 stycznia. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mojego bloga do obserwowanych. Zapraszam także na facebooka Po Książkach Mam Kaca.

Powodzenia!

72 komentarze:

  1. guga5@autograf.pl
    Mój ulubiony cytat pochodzi z "Poza ciszą" Jonathana Carrolla:
    "To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia".
    A chętnie zapoznałabym się bliżej z "Gwiazdozbiorem" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Email: kinga.suder@onet.pl
    Cytat: Możesz żyć dalej, nie obawiając się, że niespodziewanie się pojawię. Będzie tak, jakbyśmy się nigdy nie poznali.
    Ksiazka "Cudowne tu i teraz" Boziu, marze o niej!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. majajaga@gmail.com
    Cytat: "Ludzie są szczęśliwi dokladnie w takim stopniu, w jakim chcą być szczęśliwi"Abraham Lincoln// poza tym wszystkie cytaty o empatii, nie sposób wybrać:)

    "Cudowne tu i teraz" Tim'a
    Tharpa :)
    Dziękuje Ci:)

    MAjeczka

    OdpowiedzUsuń
  4. kki13@interia.pl
    Cytat: "Istnieję po to, żeby czytać książki..." ("Zdumiewające błyski barw" -Clare Morrall)
    Chciałabym książkę: "Chcę wszystko":)

    OdpowiedzUsuń
  5. magiel.kulturalny@gmail.com
    Jeden z moich ulubionych cytatów, po części związany z książkami:
    "Don’t settle. Don’t finish crappy books. If you don’t like the menu, leave the restaurant. If you’re not on the right path, get off it."
    - Chris Brogan
    Co prawda takie "crappy books" i tak kończę, ale wydźwięk całego cytatu bardzo lubię :)
    Chętnie przygarnęłabym "Chcę wszystko", bo Bronte <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)

    rudarecenzuje@gmail.com
    chętnie przygarnęłabym Gwiazdozbiór

    "Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości". P.Coelho "Alchemik"

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo myślałam nad cytatem, ale ten idealnie pasuje do nazwy Twojego bloga:
    "Dobra książka to rodzaj alkoholu - też idzie do głowy" :)
    Chciałabym książkę pt."Cudowne tu i teraz" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zwykle zapomniałam o e mailu - paula205@onet.pl :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. edyta.kyziol@vp.pl
    Cytat z "Małego księcia":
    "- Na pustyni jest się trochę samotnym.
    - Równie samotnym jest się wśród ludzi."

    Wybieram książkę: "Gwiazdozbiór".

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Bardzo chciałabym pozycję "Cudownie tu i teraz". Jest ona na mojej liście książek, które chcę posiadać i przeczytać (na portalu lubimy czytać) już od dawna. Jakoś do tej pory nie udało mi się jej nabyć, a myślę, że mogłaby mi się spodobać (no, jest na mojej liście nie z byle jakiego powodu zresztą :D).
    Mój ulubiony cytat? Oczywiście ten od Umberto Eco: "Kto czyta, żyje podwójnie". Nie ma nic piękniejszego niż przenieść się w inny świat czytając. Ach... (rozmarzyłam się)

    Email: turkusowasowa01@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój email: oool.pluta@gmail.com
    Z chęcią przygarnę "Gwiazdozbiór" albo "Cudowne tu i teraz";)

    Cytat: "Człowiek musi cierpieć, bo inaczej nigdy nie nauczy się doceniać szczęścia. Radość i cierpienie to dwie połówki tego samego jabłka." /Ewa Nowak, "Wszystko tylko nie mięta"/

    OdpowiedzUsuń
  11. subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com
    Chciałabym: CUDOWNE TU I TERAZ, Tim Tharp
    Cytat: "Wszystko, co we mnie dobre, zawdzięczam książce".

    OdpowiedzUsuń
  12. b.chyra2@gmail.com
    Co mi się marzy: "Gwiazdozbiór"
    Cytat: "Na plecach ląduje mi dłoń, po czym osuwa się w dół.
    - Czy ty właśnie złapałeś mnie za tyłek?
    - Co?
    - Curran!
    - Tak?
    - Tropimy ghoule a ty łapiesz mnie za tyłek.
    - Zawsze znajmuję się najważniejszymi sprawami"

    OdpowiedzUsuń
  13. Email: tylkomagiaslowa@gmail.com
    Cytat: "- Czasem życie jest gorzkie. Jak piwo bez soku. - Głośno myślałam: - Wstrętne jak czysta wódka. Ale mimo to żyjemy dalej. I cieszymy się życiem, prawda?" - Magdalena Witkiewicz - Po prostu bądź.
    Książka: "Cudowne tu i teraz"

    Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. e-mail: natalii9393@interia.eu

    cytat :
    Możesz mi powiedzieć, Potter, co twoja głowa robiła w Hogsmeade? Twojej głowie nie wolno przebywać w Hogsmeade. Żadna część twojego ciała nie ma pozwolenia na przebywanie w Hogsmeade.
    Postać: Severus Snape

    ksiazka: Gwiazdozbior

    OdpowiedzUsuń
  15. e-mail: paulina.gaworska91@gmail.com
    Cytat: ,,Tak, czy inaczej - ostatecznie, zważywszy wszystko, dobrze jest kogoś kochać. Dobrze jest mieć w sobie miłość, rozdawać ją i nie czekać na zyski, i nie bać się strat. Miłość jest wieczną siłą, energią, która krąży. Przechodzi od człowieka do człowieka, odradza się." Małgorzata Musierowicz ,,Feblik" (cykl: Jeżycjada"
    Książka: ,,Gwiazdozbiór"

    OdpowiedzUsuń
  16. e-mail:domi3355@o2.pl
    Cytat:,,Nawet jeśli się tego pragnie, tak trudno jest odejść" John Green
    Papierowe Miasta
    Książka:,,Gwiazdozbiór"

    OdpowiedzUsuń
  17. Aj, a ja mam chrapkę na kryminał- "Gwiazdozbiór". Uwielbiam takie klimaty ;)

    Jednak jeżeli miałabym podać cytat z książki, na pewno wybrałabym coś z "Nieznośnej lekkości bytu"- to jedna z tych pozycji, które miały autentyczny wpływ na moje postrzeganie świata. Od kultowego "Es muss sein" po: "Ten słaby musi znaleźć dość siły, by odejść, jeśli ten silny jest za słaby, by umieć skrzywdzić słabego." Tak naprawdę ta książka mogłaby być jednym wielkim cytatem. Gorąco polecam!

    katarzyna.kaliszz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to ładnie ujęłaś "nie kocham tak jak powinnam" :) Pamiętam rozczarowanie II i III częścią Trylogii Husyckiej Andrzeja Sapkowskiego. Pierwsza książka była dobra, ale pozostałe zdecydowanie nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe rozdanie :) Gdzie są książki, jestem i ja!

    - anitaklebanowska@gmail.com
    - ulubionych cytatów jest dużo, wybrałam ten, który jest ze mną z najdłuższym stażem: "Napełnij to, co puste, opróżnij to, co pełne, i drap tam, gdzie cię swędzi!" - "Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów"
    - "CHCĘ WSZYSTKO"

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. e.m.karwowska@gmail.com
    Obecnie moim ulubionym cytatem jest cytat z książki Guillaume Musso- "7 lat później...".
    'Nie powinni się nigdy spotkać ani sobie spodobać! Dzieliło ich wszystko: pochodzenie społeczne, wykształcenie i wyznanie. Mieli krańcowo różne temperamenty i charaktery! A jednak się w sobie zakochali'.

    Wybieram książkę "Chcę wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  21. ajunadesign@gmail.com
    cytat z mojego ulubionego Kinga i Mrocznej Wieży "Podobnie jak żywy mózg nie potrafi stworzyć nieżywego mózgu - chociaż łudzi się, że to potrafi - tak samo skończony umysł nie może ogarnąć nieskończoności."
    Chciałabym Gwiazdozbiór
    ps. świetna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  22. E-mail: pech13@interia.pl
    Cytat (bardziej jeden z ulubionych, niż ulubiony, bo takiego najbardziej ulubionego nie jestem w stanie wybrać ;):
    "Allan pochwalił Herberta za dobrze wykonane zadanie i znakomite aktorstwo. Herbert zarumienił się od pochwały, jednocześnie umniejszając swoje zasługi komentarzem, że nietrudno grać głupiego, jeśli się nim jest. Allan odparł, że nie wie, czy to trudne, bo wszyscy głupcy, których dotąd w życiu spotkał, próbowali udawać kogoś zupełnie innego."
    Jonas Jonasson "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął"
    Wybrana książka: "Gwiazdozbiór"

    Pozdrawiam
    pech 13

    OdpowiedzUsuń
  23. daria.szafran@onet.pl
    Jeden z moich ulubionych cytatów to słowa Lewisa Carrolla: "I'm not crazy. My reality is just different from yours." :)
    Chciałabym otrzymać "Cudownie tu i teraz", bo film rzeczywiście jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Justya929@vp.pl
    Cytat ,,książki są lustrem, widzisz w nich tylko to co już masz w sobie'' Cień wiatru C.R Zafòn

    A marzy mi się ,,cudowne tu i teraz''

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    E-mail: poweress251298@wp.pl
    Cytat: " L'amour est comme un sablier, avec le coeur remplir le vide du cerveau"
    "Miłość jest jak klepsydra, napełniając serce, opróżnia mózg"
    Marzę o "CUDOWNE TU I TERAZ", Tim Tharp

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się :)
    e-mail: sallybrovn@wp.pl
    cytat: "Jeśli dożyjesz stu lat, to ja chce żyć sto lat minus jeden dzień, żebym nigdy nie musiał żyć bez ciebie"...("Kubuś Puchatek")
    Jesli los sie do mnie uśmiechnie to z radością przeczytałabym "Gwiazdozbiór"
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ksiegarniawspomnien@gmail.com
    "A może wokół człowieka stale się dzieją rzeczy niezwykłe, lecz on ich nie widzi, zajęty swoimi ludzkimi sprawami".
    Dorota Terakowska "Tam gdzie spadają Anioły".
    Wybrana książka: "Gwiazdozbiór"

    OdpowiedzUsuń
  28. ksiazkomaniaczka23@gmail.com
    „Jeśli ktoś kocha nas aż tak bardzo, to nawet jak odejdzie na zawsze, jego miłość będzie nas zawsze chronić” – J.K. Rowling, „Harry Potter i kamień filozoficzny”
    "Chcę wszystko" - Charlotte Bronte, Dorota Combrzyńska-Nogala

    OdpowiedzUsuń
  29. -janmek@wp.pl
    -"Tej nocy wdrapię się na księżyc, ułożę się na rogaliku jak w hamaku i wcale nie będę musiał zasypiać, żeby śnić."- Mathias Malzieu, "Mechanizm serca"
    - "Gwiazdozbiór"- Marta Zaborowska :))

    OdpowiedzUsuń
  30. yastins@gmail.com
    Cytat: "Nasza przeszłość być może nas kształtuje, ale nie definiuje tego, kim się stajemy " ~ mroczny płomień, alyson noel
    Byłoby super gdybym mogła przeczytać "cudownie tu i teraz "

    OdpowiedzUsuń
  31. Klaudia.m@x.wp.pl
    - "Lepiej kochać, a potem płakać. Następna bzdura. Wierzcie mi, wcale nie lepiej. Nie pokazujcie mi raju, żeby potem go spalić." - Harlan Coben – "Nie mów nikomu"
    - "CHCĘ WSZYSTKO"

    OdpowiedzUsuń
  32. Email: vbbero@gmail.com
    Nad cytatem myślałam długo bo mam kilka ulubionych ale padło na cytat z mojej ukochanej książki <3 "Odkryłam, że istnieje duża różnica między mówieniem o czymś a robieniem tego, podobnie jak różnica między wyznaczaniem sobie celu a rzeczywistym dążeniem do niego." - Liz Murray 'Przełamać noc'
    Chętnie przygarnęłabym Gwiazdozbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  33. melisa2004@gmail.com
    "To jednak prawda, że nic bardziej nie ogłusza i nie ogłupia niż miłość" -J.Chmielewska
    Chciałabym książkę "Gwiazdozbiór"

    OdpowiedzUsuń
  34. email: carmenpaula2@gmail.com
    Cytat: There are books full of great writing that don't have very good stories. Read sometimes for the story... don't be like the book-snobs who won't do that. Read sometimes for the words--the language. Don't be like the play-it-safers who won't do that. But when you find a book that has both a good story and good words, treasure that book.
    -Stephen King.
    Bardzo fajnie by było gdybym mogła dostać Cudownie tu i teraz. Znam film, jednak wiem, że książki są lepsze od ich ekranizacji. I wiem też, że ta książka ma przesłanie. A ja uwielbiam takie właśnie dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mylene17@gmail.com

    Kocham ten fragment z książki "Wszyscy jesteśmy podejrzani":
    "Leszek szalał w dzikich skokach po całym pomieszczeniu, obijając się o stoły i szaty, co miało oznaczać, że tańczy charlestona.
    — Zabierzcie to! — charczał. — Zabierzcie te meble! Nie ma dla mnie przeszkód! Jestem orzeł!
    Dlaczego dźwięki charlestona przemieniły go akurat w orła, nie wiadomo, zwłaszcza że tej metamorfozy nie dawało się dostrzec na zewnątrz. Monika z Wiesiem tańczyli twista, Wiesio umiał, a Monika nie. Leszek nagle zmienił zdanie i oświadczył, że jest umierającym łabędziem, przy czym dziwne wygibasy również zmieniły nieco charakter. We wdzięcznych przegięciach wypadł na korytarz aż do pomieszczenia Matyldy, gdzie skonał, przewieszony przez krzesło, wydając z siebie co jakiś czas niesamowite skrzeczenie, które miało obrazować łabędzi śpiew."

    Poproszę "Gwiazdozbiór"

    OdpowiedzUsuń
  36. aleksandrajankowska89@gmail.com Pisze sie ! ;) cytat z ksiazki "Gwiazd naszych wina" : "Czasami trafiasz na książkę, która przepełnia cię dziwną ewangeliczną gorliwością oraz niezachwianą pewnością, że roztrzaskany na kawałki świat nigdy już nie będzie stanowił całości, dopóki wszyscy żyjący ludzie jej nie przeczytają. Ale są też dzieła takie jak to, o których możesz opowiadać innym, książki tak rzadkie i wyjątkowe, i twoje, że dzielenie się nimi wydaje się niemalże zdradą." Chętnie przygarne CHCĘ WSZYSTKO, Charlotte Brontë, Dorota Combrzyńska-Nogala

    OdpowiedzUsuń
  37. Izutal@wp.pl

    Ulubiony cytat ze "Stukostrachów" Stephena Kinga - "Czasem człowiek sądzi, że ujrzał już dno studni ludzkiej głupoty, ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się, że ta studnia nie ma jednak dna" ;)
    Powalczyłabym o "Cudownie tu i teraz"��

    Izabela Goś

    OdpowiedzUsuń
  38. - weronika097@wp.pl
    - "Istniejemy póki ktoś o nas pamięta" - Carlos Ruiz Zafón z "Cień wiatru" - uwielbiam i autora, i książkę <3
    - "Cudowne tu i teraz" :)

    OdpowiedzUsuń
  39. -lauren05@o2.pl
    -,,Jestem zmęczony, szefie. Zmęczony wędrówką, samotnie jak jaskółka w deszczu. Zmęczony tym, że nigdy nie miałem przyjaciela, żeby powiedział mi skąd, gdzie i dlaczego idziemy. Głównie zmęczony tym, jacy ludzie są dla siebie. Zmęczony jestem bólem na świecie, który czuję i słyszę... Codziennie... Za dużo tego. To tak, jakbym miał w głowie kawałki szkła. Przez cały czas.''
    -Gwiazdozbiór

    OdpowiedzUsuń
  40. vanesa80@wp.pl

    "Zapominamy, że życie jest kruche, delikatne, że nie trwa wiecznie. Zachowujemy się wszyscy, jak byśmy byli nieśmiertelni.
    Codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy."

    Eric-Emmanuel Schmitt"Oskar i pani Róża"

    Wszystkie trzy książki są cudne,ale jeśli muszę wybrać postawię na "Gwiazdozbiór".Książka ta jest od dawna w moich planach czytelniczych,a konkurs ten daje mi szansę jej wygrania i spełnienia jednego z moich marzeń czytelniczych :-)

    Blog dodałam do obserwowanych,pozdrawiam

    Magda C.

    OdpowiedzUsuń
  41. ankakrz@interia.pl

    "Żaden prokurator celowo nie strzela sobie w stopę, mimo że niektórzy wyglądają na takich, co lubią się kaleczyć."
    (Remigiusz Mróz – Zaginięcie)

    GWIAZDOZBIÓR, Marta Zaborowska

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. shiranna(at)o2.pl
    "Miłość to gra pozorów. Nakładasz na kogoś swoje wyobrażenie, żądasz by był ideałem, a to niemożliwe. Chcąc być szczęśliwa, musisz swojego partnera zaakceptować takiego, jaki jest." M.Gutowska-Adamczyk "Cukiernia pod Amorem"

    Marzy mi się "Gwiazdozbiór" gdyż uwielbiam polskie kryminały. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wrobel.g89@gmail.com

    Wybieram książkę "Cudownie tu i teraz"

    Cytat "Życie bardzo przypomina piosenkę. Na początku jest tajemnica, na końcu – potwierdzenie, ale to w środku kryją się wszystkie emocje, dla których cała sprawa staje się warta zachodu." - Ostatnia piosenka - Nicholas Sparks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyłka w tytule książki ;) Miało być "Cudowne tu i teraz" :)

      Usuń
  44. juliapankiewicz7@gmail.com

    GWIAZDOZBIÓR, Marta Zaborowska:

    "Zbyt ona piękna, zbyt mądra zarazem. Zbyt mądrze piękna stąd istnym jest głazem."

    OdpowiedzUsuń
  45. Baaaardzo trudno jest wybrać ulubiony cytat, ale chyba postawię na moją codzienną modlitwe: "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia, aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło" - S. King "Miasteczko Salem
    Strasznie chciałabym przeczytać GWIAZDOZBIÓR :)
    Pozdrawiam,
    invicta (amazurek88@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  46. "Nie posiadam jednej konsekwentnej osobowości. Bywam i cyniczna, i naiwna. Gruboskórna i subtelna. Nałogowa i zdyscyplinowana. Umysłowo chora i zdroworozsądkowa. Sama jedna, nawet samotna, a przecież jak rodzina, skupisko, tłum ludzi, chaos." Anna Janko fragment: "Dziewczyna z zapałkami" emisia1@poczta.onet.pl Chciałabym książkę; "Cudownie tu i teraz" jakoś miło mi się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ala282@wp.pl
    "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem." przysłowie chińskie
    "Cudowne tu i teraz"

    OdpowiedzUsuń
  48. nieagnieszka81@gmail.com
    Cytat: ...Jesteście takie, jaki był mój lis. Był sobie tylko lisem, takim samym jak sto tysięcy innych lisów. Ale uczyniłem z niego przyjaciela i jest teraz jeden jedyny na świecie. -Mały książę.
    "Gwiazdozbiór"

    OdpowiedzUsuń
  49. E-mail: marzycielkapatt@gmail.com
    Cytat:‘Mierne życie jest zmarnowanym życiem.’- Maybe Someday - Colleen Hoover
    Wybieram: "Cudowne tu i teraz"

    OdpowiedzUsuń
  50. e-mail: kataryzn_gnacikowska@o2.pl
    Cytat:- Dzień, w którym będziesz gotowa sama udać się do Marais, będzie dniem, w którym padnę trupem na miejscu!
    - W końcu pokazałeś mi cel!
    Wybieram: CUDOWNE TU I TERAZ, Tim Tharp

    OdpowiedzUsuń
  51. e-mail nana1508@amorki.pl
    cytat: – To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata. (…)
    – Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus - Mistrz i Małgorzata
    wybieram: Gwiazdozbiór

    OdpowiedzUsuń
  52. e -mail: mariaxdex@gmail.com
    cytat: "Dobra książka to rodzaj alkoholu - też idzie do głowy" M. Samozwaniec
    wybieram książkę Cudowne tu i teraz

    OdpowiedzUsuń
  53. MAIL: dagmara.michalska@buziaczek.pl
    CYTAT: Każdy, czy to dżentelmen, czy dama, kto nie znajduje przyjemności w dobrej powieści, musi być nie do wytrzymania głupi.
    Jane Austen – Opactwo Northanger
    Wybieram CHCĘ WSZYSTKO

    OdpowiedzUsuń
  54. Mail: sylwia5161@wp.pl
    Cytat: -Śpij - szepce - Odpędzę koszmary, jeśli znów się pojawią.
    - A jak?
    -Pięściami, oczywiście. /Zbuntowana- Veronica Roth
    Wybieram: Cudowne tu i teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  55. karolinaaa13580@wp.pl
    Cytat: "Książki to notoryczni Porzucani: gdy je odkładasz, mogą na ciebie czekać wiecznie, a gdy poświęcisz im uwagę, zawsze odwzajemniają twoją miłość."/ "19 razy Katherine" John Green
    Wybieram "Cudowne tu i teraz" :)

    OdpowiedzUsuń

  56. biskup.martha@Gmail.com
    "Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła."- Wisława Szymborska
    Chciałabym książkę "Chcę wszystko" :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mój adres e-mail: beatakandzia@gmail.com

    Cytat: "Ludzie tak rzadko używają wszystkich zmysłów, jakie ofiarował im Bóg. A życia trzeba też dotknąć, pomacać, poczuć, posmakować, powdychać jego zapach. Czasem dobrze jest zamknąć oczy i spojrzeć na świat otwartym sercem. Zachłysnąć się życiem..." "Trudna miłość" Gabriela Gargaś

    Wybieram książkę "CUDOWNE TU I TERAZ"

    Dodałam bloga do obserwowanych i lubię stronę na facebooku

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. e-mail: gosiak91@gmail.com

    "Zawsze trzeba być ostrożnym z książkami i z tym, co w nich jest, bo słowa mają moc zmieniania ludzi."
    Cassandra Clare "Mechaniczny anioł"

    Wybieram: "Cudowne tu i teraz"

    OdpowiedzUsuń
  59. E-mail: pasiutka1906@interia.pl

    Cytat: "Chcę opowiedzieć ci historię, którą jakiś czas temu pewna księżniczka o niebieskich oczach, piękniejszych niż morze, podarowała mi. U zarania dziejów na niebie nastąpił wielki wybuch i wszystkie gwiazdy rozpadły się na połowę i spadły na ziemię. Tak powstało życie i od tamtej pory każdy z nas błąka się po ziemi w poszukiwaniu swojej połówki gwiazdy. Tylko ta zaginiona połówka może dać nam spełnienie. Bo każdy ma tylko jedną." Barbara Baraldi "Scarlett. Pocałunek Demona"

    Wybieram:"Cudowne tu i teraz"

    OdpowiedzUsuń
  60. suomianne2@gmail.com
    "Książki nie dają prawdziwej ucieczki, ale mogą powstrzymać umysł, zanim sam siebie rozdrapie do krwi" ~ David Mitchell "Atlas Chmur"
    Wybieram "Cudowne tu i teraz"

    OdpowiedzUsuń
  61. nvm44@o2.pl
    Cytatu z książki nie posiadam jako tako, mam coś ważniejszego, a mianowicie słowa mojego taty, kiedy wprowadzał mnie w świat czytelniczy: "Pamiętaj, że czytając książki możesz stać się lepszym człowiekiem córeczko"
    Wybieram "Cudowne tu i teraz" :)

    OdpowiedzUsuń
  62. gosia_krak@o2.pl
    "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem."
    Wybieram: "Gwiazdozbiór" :)

    OdpowiedzUsuń
  63. - monika_laznowska@wp.pl
    - "Zrobiłbym dla ciebie wszystko, nawet gdybym miał sprzeciwić się własnej naturze. Dla ciebie wyrzekłbym się wszystkiego, co posiadam, nawet duszy. Jeżeli to nie jest miłość, nie umiem zaofiarować ci niczego więcej." (Becca Fitzpatrick – Cisza)
    - wybieram: Cudowne tu i teraz

    OdpowiedzUsuń
  64. Email: cyniczny.artyzm@gmail.com
    Cytat: "Dziś przeważna część ludzi umiera na epidemie zdrowego rozsądku. Za późno poznajemy, że jedyną rzeczą, której nie należy żałować, to nasze błędy." ~Oscar Wilde, "Portret Doriana Graya".
    Wybrana książka: "Chcę wszystko".

    OdpowiedzUsuń
  65. email: weronika15000@onet.eu
    cytat : "Jeżeli czytasz to samo, co inni ludzie, potrafisz myśleć tylko tak jak oni." Haruki Murakami Norwegian Wood
    książka: "Chcę wszystko".

    OdpowiedzUsuń
  66. E-mail: perry009@onet.pl
    Cytat :"Przejechała dłonią po pierwszej półce, słuchając szelestu, z jakim jej paznokcie dotykają kręgosłupa każdego z tomów. Brzmiało to jak muzyka lub tupot biegnących stóp. Użyła obu dłoni. Przyspieszyła. Jedna półka po drugiej. Zaśmiała się. Jej głos podszedł wysoko do gardła i rozszedł się po całym pokoju, a kiedy przestała się śmiać i stanęła pośrodku, spędziła długie minuty, patrząc to na półki, to na swoje palce" Markus Zusak "Złodziejka książek"
    Wybieram "Cudownie tu i teraz"

    OdpowiedzUsuń
  67. eluchi1974@o2.pl
    Cytat-"Książki są bramą, przez którą wychodzisz na ulicę, mówiła Patricia. Dzięki nim uczysz się, mądrzejesz, podróżujesz, marzysz, wyobrażasz sobie, przeżywasz losy innych, swoje życie mnożysz razy tysiąc. Ciekawe, czy ktoś da ci więcej za tak niewiele. Pomagają też odpędzić różne złe rzeczy – samotność, upiory i tym podobne … Czasem się zastanawiam, jak możecie znieść to wszystko wy, które nie czytacie."

    Arturo Pérez-Reverte –,,Królowa Południa,,
    Ela Dynak na FB
    obserwuję jako jeje77
    wybieram tytuł-,,Cudowne tu i teraz,,

    OdpowiedzUsuń
  68. karolia_4442@o2.pl
    Cytat- „Kocham cię. Będę cię kochał do dnia, w którym umrę. A jeśli po tym jest jakieś życie, to wtedy też będę cię kochał” – Cassandra Clare, „Miasto Szkła”
    Wybieram "Cudowne tu i teraz"

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się! :)
    Mail: aleksandra.bartczak1mi@poczta.fm
    Cytat:

    Jestem zmęczony, szefie. Zmęczony wędrówką, samotnie jak jaskółka w deszczu. Zmęczony tym, że nigdy nie miałem przyjaciela, żeby powiedział mi skąd, gdzie i dlaczego idziemy. Głównie zmęczony tym, jacy ludzie są dla siebie. Zmęczony jestem bólem na świecie, który czuję i słyszę… Codziennie… Za dużo tego. To tak, jakbym miał w głowie kawałki szkła. Przez cały czas. ~ Zielona Mila - Stephen King.

    Wybieram: Cudownie tu i teraz.

    OdpowiedzUsuń
  70. KSIĄŻKI WYGRYWAJĄ:

    weronika15000@onet.eu
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com
    natalii9393@interia.eu

    Dziękuję za udział!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...