czwartek, 18 lutego 2016

10 gadżetów książkowych, które chciałabym mieć

  

1. Książkowy szalik
Czyli sprawca całego zamieszania. W ostatnim tygodniu pomyślałam sobie: ach, jak cudownie byłoby mieć na wiosnę szalik pokazujący moją miłość do czytania! Koniecznie w kolorze starego papieru, z fragmentem książki, powieści, spisu treści. (Jaka piękna! I ta! I ta!) Znacie jakieś miejsce, gdzie można kupić takie cudo? Jeśli tak - piszcie koniecznie!





2. Płócienne torby
Toreb nigdy dość. W tej chwili marzy mi się coś burego, szarego lub czarnego. Na zdjęciu najmodniejsza torba w tym sezonie, czyli połączenie jakości Książki w mieście i najbardziej rozpoznawalnego zdania Anity z Book Reviews. Ale myślę też o czymś takim lub takim, lub takim.



3. Kubki
Mam kubki z sowami, mam kubek z napisem PROFESSIONAL BOOKWORM. Ale kubków - jak toreb i zakładek - nigdy dość! Bardzo podobają mi się projekty Dotdesign, szczególnie napis SYPIAM Z KSIĄŻKĄ i DOTYKAM OKŁADEK. No i nowszy projekt z supermocą, który widać na zdjęciu obok!





4. Etui na książkę
Tu stanowczo wygrywają projekty Książki w mieście, zwłaszcza, że miałam okazję je pomacać i wiem, że ich wykonanie jest staranne i przemyślane. Zauroczyło mnie etui widoczne na zdjęciu obok, ale pepitka też zwraca uwagę! W takim wdzianku książki byłyby bezpieczne, niezależnie od tego, ile innych rzeczy wepchnę do torby poza nimi!





5. Etui na czytnik
Mój Kindle ma jedno zwykłe, zamykane czarne etui i drugie wsuwane z miękkiego materiału. I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że są to pokrowce bardzo zwyczajne. Jeśli jesteście blisko związani ze swoim czytnikiem, radzę dobrze: nie wyszykujcie w sieci hasła "kindle bookish cover". Pojawia się TYLE pięknych rzeczy! Moja uwagę przyciągnął m.in. ten projekt. Ale zwycięzcą jest etui stylizowane na okładkę starej książki: piękne, piękne, piękne!





6. Poduszka
Znów posługuję się obrazem ze strony Książka w mieście, bo to właśnie ten projekt sprawił, że zaczęłam przeszukiwać sieć w poszukiwaniu innych tego typu poduszek. Lubię czytać w łóżku, więc nie pogardziłabym taką, taką, a już na pewno TAKĄ poszewką. Choć, właściwie, po co się ograniczać? Przyjęłabym całą książkową pościel!







7. Bluza
Ale jeśli bluza, to tylko wyrażająca miłość i oddanie Hogwartowi, magii i J.K. Rowling. Coś klasycznego, coś z elementem kolorystycznym, coś z cytatem. Chociaż, przyznaję, ten projekt też chwycił mnie za serducho. A spójrzcie na TO.






8. Koszulki
Przydałaby mi się koszulka z zachwycającym napisem, klasyczna koszulka mówiąca "czytam i to jest cool" lub po prostu coś, co pokaże moją miłość do konkretnego tytułu. Albo groźba, koszulka z książkową groźbą też jest spoko! Łączmy przyjemne z pożytecznym. 




9. Zakładki
Morze zakładek. Zwykłe, magnetyczne, metalowe, na gumkę, handmade - każde. Chcę mieć je wszystkie, nawet jeśli używam tylko dwóch na zmianę. 







10. Tatuaż
Czy w ogóle można traktować tatuaż jako gadżet? Pewnie nie, ale i tak umieszczam go na tej liście. Przecież jest pewną formą opiewania miłości do książek! Trudno zdecydować się na jeden. W mój gust najbardziej trafiają te minimalistyczne: bardziej lub mniej tematyczne.







Linki do polskich sklepów, które przeglądałam:

Pozostałe grafiki znalezione w Google Grafika.

Napiszcie koniecznie, jakie książkowe gadżety chcielibyście mieć!
Może następnym razem napiszę o tych, które mam już w kolekcji?

17 komentarzy:

  1. Ciekawy post - szalik jest fenomenalny! <3 I takie etui na książkę też by się przydało, bo noszę ją w płóciennej torbie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bym chciała :D Chociaż etui na czytnik mniej, bo nie mam. A etui na książkę mam, nawet sama robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zapatruję na te kubki właśnie, bo widziałam już wcześniej ich projekty i są genialne (uwielbiam ten "sza! czytam" czy jakoś tak). No i torba płócienna !
    Marzy mi się też pokrowiec na Kindle'a (właśnie też się naoglądałam cudeniek w sieci), ale mam zwykły czarny, więc wiem że nie potrzebuję kolejnego. Staram się patrzeć trzeźwym spojrzeniem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. 3, 7 i 9 o tak :D Cała reszta mnie niezbyt interesuje....

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubki i poduszki! No i torba ze zdaniem Anity też mi się podoba ;)
    Swoje etui na czytnik mam, tyle że miałam ograniczony wybór, gdyż nie mam słynnego Kindla, ale znalazłam bardzo urocze etui z sówką, które sprawdza się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw pomyślałam sobie, że muszę mieć taki szalik. Chwilę później dotarłam do poduszki i zakochałam się w niej! Kot i książki, a do tego jeszcze wygodny odpoczynek to lawina szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubki i etui to coś co mnie bardzo interesuje :)
    Subiektywne recenzje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już od 2 lat planuję tatuaże związane z ulubionymi książkami, ale tego jest tak dużo, że już nie wiem co chcę XDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Tatuaże zawsze podobają mi się u kogoś,ale sama bym nie zrobiła. Etui na czytnik przepiękne, podoba mi sie także poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszka świetna! I też marzą mi się takie kubki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszka i szalik bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mojemu Kundelkowi przydałoby się takie etui, zdecydowanie! ^^ Kubków i koszulek nigdy dość, więc kilka takich wzorów chętnie bym przygarnęła. A ten szalik - śliczny! Ogólnie wszystko, co ma związek z książkami, jest cudowne. xD
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
  13. Heh, zapraszam do mnie, zerknij na posty z etykietą "gadżety mola książkowego". W kopiach roboczych mam nawet post pt. "książkowy look", ale muszę poczekać z publikacją, aż zrobię sobie literkowe... paznokcie ;)
    Pozdrawiam,
    Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie książkowe gadżety! A największą słabość mam chyba do kubków :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko super, ale szalik genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre gadżety mnie również mega przyciągają, jak chociażby etui na książkę, te świetne kubki z Dotdesign (uwielbiam serię książkową i tę z Muminków <3) oraz płócienne torby.
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...