piątek, 11 marca 2016

ROK TEMU W MARCU...

...czyli niezwykle wybiórcze i prawie całkowicie pozbawione komentarza zestawienie okładek, które ukazały się w marcu 2015.

Z ubiegłorocznych marcowych premier udało mi się przeczytać dwie pozycje. Największe wrażenie zrobiło na mnie Futu.re, o którym kilka słów napisałam tutaj. Ta książka nadal we mnie tkwi, choć minął prawie rok od momentu, gdy ją przeczytałam. Poza tym zapoznałam się z Posłańcem Lois Lowry, a od bardzo długiego czasu myślę o sięgnięciu po Will Grayson, Will Grayson i powieści autorstwa Eleny Ferrante.

  

 

   

 

  

 

  

  

  

  

Które pozycje czytaliście? Które polecacie? A może przeoczyłam jakąś ważną premierę z marca 2015?

5 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z wymienionych pozycji, ale zabieram się wkrótce za Sue Monk Kidd :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałyśmy Cię do LBA :)
    http://rodzinne-czytanie.blogspot.com/2016/03/liebster-blog-award-3.html
    ZAPRASZAMY! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Eleonora i Park" oraz "Will Grayson, Will Grayson" - obie były niesamowite, takie książki młodzieżowe lubię. ;) W planach wciąż "Moriarty" i "Ene due śmierć", które czeka na półce. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na półce "Will Grayson, Will Grayson", a czytałam "Eleonorę i Parka", ale nie spodobała mi się tak jak innym czytelnikom - jakoś się zawiodłam na niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Sekretne życie pszczół", które mnie zawiodło. Za to mam ochotę na "Will Grayson, Will Grayson", "Eleonorę i Parka", "Maminsynka" oraz "
    Moje historie prawdziwe".

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...