piątek, 25 marca 2016

WYDARZENIA (nie tylko) KSIĄŻKOWE: kwiecień 2016

źródło grafiki: multikino.pl
Miejsce: 15 kin sieci Multikino (Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź (Silver Screen), Olsztyn, Poznań Stary Browar, Rzeszów, Szczecin, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Pasaż Grunwaldzki, Zabrze)
Data: 6 kwietnia
Cena: 40/45 zł bilet normalny; 40/35 zł bilet ulgowy
O wydarzeniu: Transmisja z Royal Opera House na żywo. Giselle to balet romantyczny w dwóch aktach. Wiejska dziewczyna zakochuje się w młodzieńcu, nie wiedząc, że to książę w przebraniu. Gdy na jaw wychodzi, że książę nie może poślubić ubogiej panny i ma już narzeczoną, Giselle umiera z rozpaczy. Dołącza do willid, duchów dziewcząt, które umarły przed ślubem. 


źródło grafiki: facebook.com/Pyrkon
Miejsce: Poznań; teren Międzynarodowych Targów Poznańskich
Data: 8-10 kwietnia
Strona www: pyrkon.pl
Cena: 60 zł za 3 dni; 25 zł piątek; 35 zł sobota; 25 zł niedziela
O wydarzeniu: Festiwal Fantastyki Pyrkon to ogólnopolski konwent miłośników fantastyki. Celem jest integracja fanów i propagowanie fantastyki. W tym roku gośćmi festiwalu są m.in. Jakub Ćwiek, Michał Gołkowski, David Weber, John Wick. Atrakcje: czytelnia komiksów, bloki programowe, gry (elektroniczne, planszowe), wystawcy. Program znajdziecie tutaj.


źródło grafiki: chrzest966.pl
Miejsce: Polska
Data: 14-16 kwietnia
Strona www: chrzest966.pl
Cena: -
O wydarzeniu: Główne obchody 1050. rocznicy Chrztu Polski odbywać się będą między 14 a 16 kwietnia w różnych miejscach w Polsce. W Poznaniu będzie to m.in. koncert musicalowy Jesus Christ Superstar. Więcej o wydarzeniach towarzyszących obchodom znajdziecie tutaj.


źródło grafiki: wroclaw2016.pl
Miejsce: Wrocław
Data: 22-24 kwietnia
Strona www: www.wroclaw2016.pl
Cena: --
O wydarzeniu: Wrocław jest Światową Stolicą Książki UNESCO w 2016 roku. Przez cały rok organizowane będą różnego rodzaju atrakcje, jednak weekend 22-24 kwietnia to szczególna data: inauguracja programu Światowej Książki. Wrocław proponuje czytelnikom spotkania autorskie, wykłady, warsztaty, koncerty. Sobota to także Europejska Noc Literatury.

KINO
1 kwietnia

  

8 kwietnia

  

15 kwietnia

  

22 kwietnia

  

KSIĄŻKI

   

 

  

11 komentarzy:

  1. Ja bym chciała obejrzeć - Najlepsze przyjaciółki ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piątą falę już oglądałam, a Łowcę planuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W kinach bardzo ciekawe rzeczy. Od siebie polecam Mustang, który miałem okazję już obejrzeć. Bardzo dobre połączenie komedii i dramatu :) Ciekaw jestem nowego Batmana, który za sprawą Afflecka jest ponoć najlepszy w historii, w co po zwiastunach jestem w stanie uwierzyć. Jakość filmu jako całość to już inna sprawa. Z chęcią zobaczę też reżyserski debiut Natalie Portman. Jednak czarnym konem tego miesiąca jest nowy Cloverfield. Podziemny schron, trzy osoby, nie wiadomo co jest prawdą a co nie. Psychologiczny thriller pełną gębą, czemu zgodnie przytakują krytycy za oceanem. Jaram się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post, można się z niego dowiedzieć co-nieco! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie tworzyłam post z zapowiedziami, ale nigdy nie dodałam wydarzeń kulturalnych, więc nawet nie wiedziałam, że aż tyle ich się teraz szykuję. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tego o wiele więcej, ja wybrałam tylko kilka, które mnie zainteresowały! :)

      Usuń
  6. Tyle nowości książkowych i filmowych. Kiedy czas na to znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam się wybrać na Pyrkon, ale wciąż mi jakoś nie po drodze...
    Bardzo chcę zobaczyć "Opowieść o miłości i mroku", "Mustang", "High Rise" i przeczytać "Inwazję na Tearling", bo pierwsza część baaaardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę zapolować na jakieś ciekawe spotkania autorskie w Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w kwietniu wybieram się do kina na Eddie The Eagle. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Widziałam zwiastun i wyglądało świetnie!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...