piątek, 15 kwietnia 2016

#bookish: Jakie książki mi poleciliście?

Kiedy wpadłam na pomysł, żeby poprosić Was w rozdaniu o to, abyście polecili mi tytuły książek... nie spodziewałam się czegoś tak wspaniałego! Tyle ciekawych książek i argumentów! Pojawiło się dwóch czy trzech autorów, których dobrze znam, pojawiło się parę pozycji, o których już od dawna myślę. Pojawiło się też kilka takich, które wpisuję na listę MUST READ! Koniecznie!

Przedstawiam listę 29 tytułów, które polecają książkoholicy!




Kilka uzasadnień szczególnie zapadło mi w pamięć i na pewno ich posłucham. Polecam - zajrzyjcie do posta Oddam książkę #3 i sprawdźcie, jakie fantastyczne tytuły polecają czytelnicy książek. Dziękuję wszystkim za udział, jesteście cudowni! Nagrody otrzymują:



10 komentarzy:

  1. Jest kilka tytułów, które podążają za mną jak cień - Szeptucha, Baśniarz czy Korona śniegu i krwi. Są też takie które czytałam, m.in. skończona dzisiaj Ekspozycja, którą ubóstwiam! ♥ Mrozomania dopadła i mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom i Tobie powiększenia listy ciekawych książek do czytania :D Oby jak najwięce czasu <3
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się składa, że aktualnie czytam Ekspozycję Remigiusza Mroza i muszę przyznać, że pozytywnie mnie ta książka zaskoczyła. Nie spodziewałem się aż tak dobrego kryminału. Z pewnością sięgnę po pozostałe powieści tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje! świetne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Dużo ciekawych książek! No i widzę "Dotknąć prawdy" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie książki jak "Księżniczka z lodu", "Syrenka", "Okularnik", "Dotknąć prawdy", "Motylek", "Samulka" i "Wioska morderców" obowiązkowo powinny znaleźć się w "chcę przeczytać"! :D


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całej tej listy znam tylko "Ekspozycję". :D Ale zamierzam sięgnąć po Metro i po Puzyńską. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę z wygranej. Dziękuję i mam nadzieję, że na Pamuku się nie zawiedziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne książki znalazły się w tym zestawieniu. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele z tych książek mam w planach. Szczególnie chcę zapoznać się z prozą Mroza, Cherezińskiej, Flynn. Do tego chciałabym w końcu przeczytać więcej Kinga, bo na razie mam na koncie jedną jego książkę :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...