niedziela, 10 kwietnia 2016

HAUL KWARTALNY (styczeń-marzec)



Problemem mieszkania w dwóch miejscach jednocześnie jest to, że zawsze jakaś książka jest...nie tam, gdzie powinna. Udało mi się jednak zebrać stosy, które pojawiły się na moich półkach w czasie ostatnich trzech miesięcy. Przedstawiam więc haul kwartalny, pierwszy tego typu na blogu. I wiecie co? Większość egzemplarzy recenzenckich już przeczytałam, więc śmiało szukajcie ich na stronie.

EGZEMPLARZE RECENZENCKIE

Tu nowe współprace - wydawnictwo Vesper/In Rock i Business & Culture. Dużo pięknych rzeczy od Galerii Książki i Czarnej Owcy. No i cały czas kontynuacja współpracy z Księgarnią Matras!

 

  

  

  

 

  

KUPIONE, OTRZYMANE

Odkrycie pierwszej części tego roku - outlet Świata Książki. W większość książek z listy poniżej zaopatrzyłam się właśnie tam. Polecam, polecam, polecam po trzykroć! Odkrycie drugie, niemniej ważne - czasopismo "Pocisk"!

  
  
  

  

 

  

Okej, a teraz... Co powinnam przeczytać w pierwszej kolejności?

4 komentarze:

  1. Również robiłam u siebie podsumowanie kwartalne swoich zdobyczy i powiem Ci, że żadna książka nam się nie pokryła! "bidul" też mam, ale w starym wydaniu ;)
    Gratuluję współprac! I zapraszam do siebie, może wygrasz książkę do kolejnego podsumowania? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, uzbierało ci się tego, nie powiem ;) Zwłaszcza "Ross Poldark" zacnie się prezentuje, przyjemnej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdobycze! Tylko pozazdrościć ;) Podkradłabym Poldarka :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne nowości. :) Ach, ten problem - co czytać najpierw. :D Mam to samo, stosy ogromne czekają, a ja zastanawiam się, na co mam ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...