piątek, 1 kwietnia 2016

Podsumowanie marca

Marzec - miesiąc bardzo ciekawy. Moje lektury były różnorodne, finał How To Get Away With Murder wbił w fotel, a Wikingowie drążą i drążą... Strach się bać, co będzie dalej! Jednak poza tym marzec był czasem, kiedy prawie w ogóle nie sięgałam po seriale i filmy - najwyraźniej potrzebowałam przerwy. I wiecie co? Czuję, że przerwa mija, a ja chcę (pragnę!) rzucić się w wir oglądania. Poza tym: zmieniłam fryzurę, zrzuciłam zimowy płaszcz, otworzyłam zeszyt, w którym planuję posty. Zaczęłam już serię przedstawiającą wydarzenia kulturalne w danym miesiącu, w planach mam notatki o pisarzach mniej popularnych oraz miejscach na świecie, które są szczególnie związane z literaturą (i nie mówię tu tylko o Krainie Jezior, choć to chyba przykład najbardziej znany). Najpierw podsumujmy jednak marzec!


10. Władcy dinozaurów, Victor Milán
 
NA BLOGU POJAWIŁY SIĘ TAKŻE...

> PYTANIE DO BLOGERÓW: Jaką książkę czytasz? 
Rok temu w marcu 
> Wydarzenia (nie tylko) książkowe 
> #bookish: Książkowe odkrycia 
> Kolorowanka: Komnata czasu 
> Book tag: 7 grzechów głównych książkoholika 
> Book tag: Pogaduchy u Aguchy
 
OBEJRZANE FILMY

Marzec był...ubogi. W jednym tygodniu poszłam dwa razy do kina i na tym się skończyło. Jestem jednak zachwycona Deadpoolem, bawiłam się przy nim świetnie. Kawał dobrej roboty, fantastyczny humor - na wielu płaszczyznach. A do tego po prostu prawdziwie wciągająca historia. No i najlepszy dobry/zły bohater jaki istnieje!

  


WAŻNE W MARCU

> MUZYKA: Adele - River Lea
"There was something in the water, now that something's in me..." - dziękuję za tę piosenkę mojej BFF. To ona kazała mi na nią zwrócić uwagę. 

> ODDAM KSIĄŻKĘ #3
Do zdobycia Władcy dinozaurów i O świcie wzięłam psa i poszłam...


PLANY NA KWIECIEŃ

W kolejnym miesiącu chciałabym wyczytać:
> Kieszonkowy atlas kobiet, Sylwia Chutni
> Lalka i perła, Olga Tokarczuk
> Los człowieka, Michaił Szołochow
> Opowiadania petersburskie, Mikołaj Gogol

5 komentarzy:

  1. Wow, miałaś dobry miesiąc :) podczytam jeszcze kilka z Twoich linków, które wkleiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnych wyników. :3 I życzę zaczytanego kwietnia. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku! Życzę powodzenia w realizowaniu kwietniowych planów czytelniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników! Czekam niecierpliwie na recenzję "Kieszonkowego atlasa kobiet". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników! :) Na zdjęciu z prawej jest ta nowa fryzura, prawda? Bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...