piątek, 29 kwietnia 2016

WYDARZENIA (nie tylko) KSIĄŻKOWE: maj 2016

WYDARZENIA
Trzy rzeczy, które zwróciły moją uwagę


Miejsce: Wrocław
Data: 1 maja 2016
Strona www: heyjoe.pl
Cena: bilet ulgowy - 29 zł; normalny - 31 zł
O wydarzeniu: To cykliczna impreza otwierająca maj, odbywająca się w ramach Thanks Jimi Festival. Uczestnicy wykonują wspólnie utwór Jimiego Hendriksa Hey Joe. A od 13 do 22 maja odbywać się będzie specjalna edycja Przeglądu Piosenki Aktorskiej.



Miejsce: Multikina w wybranych miastach
Data: 20 maja 2016
Cena: bilet ulgowy - 29 zł; normalny - 31 zł
O wydarzeniu: Tym razem ENEMEF proponuje noc z trzema filmami: X-MEN: Pierwsza klasa, X-MEN: Przeszłość, która nadejdzie i - premierowo! - X-MEN: APOCALYPSE!



Miejsce: Warszawa, Stadion (al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1)
Data: 19-22 maja 2016
Cena: bilet ulgowy jednorazowy - 5zł; normalny - 10 zł
O wydarzeniu: Warszawskie Targi Książki to idealna okazja, by zobaczyć się z polskimi wydawcami. Organizowane są od 2010 roku. Każda edycja to nowe pomysły: spotkania z pisarzami, ilustratorami, ludźmi związanymi z tworzeniem i wydawaniem książek; podpisywanie autografów; promocje i wymiana książkowa; spotkania z innymi czytelnikami.

TAK! TO JUŻ PEWNE!
Będę w SOBOTĘ na Targach i TAK BARDZO się cieszę, że OHOHOHO!
Zobaczymy się?

KINO
Premiery kinowe w maju 2016
6 maja



13 maja



20 maja

   


27 maja



KSIĄŻKI
Premiery książkowe w maju 2016 







5 komentarzy:

  1. U mnie będzie "Noc z Kapitanem Ameryką" w Multikinie :) Tak właściwie to czekam na "Civil War", X-Men i "Trawers".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę na "Warszawskich Targach Książki" :)
    Premier filmowych jeszcze nie przeglądałam, dlatego teraz zainspirowana Twoimi propozycjami przeczytam sobie poszczególne opisy :)
    Jeśli chodzi o premiery książkowe, to z powyższego zestawienia czekam na "Jedyną" :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na relacje z Targów! :) A premiery kuszące - zapiszę sobie te, które mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także będę na targach ♥ Z Twojego zestawienia nie mogę doczekać się "Jedynej", ta ostatnia część tak mnie intryguje!

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę znów do Wrocławia! :(
    Niestety, Warszawa za daleko i nie będzie mnie na targach :( eh eh
    A czekam na Noc Perseidów Edyty Świętek :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...