wtorek, 3 maja 2016

Podsumowanie kwietnia

Kwiecień minął...bardzo, bardzo szybko. Nie wierzę, że jest już maj. Nic w tym złego - po prostu dużo się dzieje, stąd moje problemy z kalendarzem. Nie wyczytałam wszystkiego, co planowałam, ale to nic, bo wyczytałam coś zupełnie innego. Moje zaległości serialowe nadal rosną - to już będzie chyba trzeci miesiąc, gdy oglądam najwyżej jeden-dwa odcinki czegokolwiek tygodniowo. Skończyli się Wikingowie, zaczęła się Gra o tron - a tymczasem idzie maj, a w maju dużo ciekawych kinowych premier. NO I TARGI KSIĄŻKI!


WYCZYTUJĘ DOMOWE ZAPASY KSIĄŻEK

1. Lalka i perła, Olga Tokarczuk
2. Los człowieka, Michaił Szołochow
3. Preparator, Hubert Klimko-Dobrzaniecki

POZA WYZWANIEM

4. Chłopak, który stracił głowę, John Corey Whaley 
5. Mędrzec kaźni, Tomasz Kowalski
6. Pokój, Emma Donoghue
7. Poza cywilizacją, Ed Stafford 
8. Ross Poldark, Winston Graham
9. Rozmowy polskie latem roku 1983, Jarosław Marek Rymkiewicz
10. Sedinum. Wiadomość z podziemi, Leszek Herman 
11. Siekierezada albo zima leśnych ludzi, Edward Stachura
12. Ślepy tropJørn Lier Horst 
13. Tablica z Macondo, Stanisław Barańczak

NA BLOGU POJAWIŁY SIĘ TAKŻE...

> PYTANIE DO BLOGERÓW: Książka na ekranie: tak czy nie?
Rok temu w kwietniu
> #AutorTwórcaPisarz: John Williams
> #AutorTwórcaPisarz: Michael Crichton
> Wydarzenia (nie tylko) książkowe
> #bookish: Jakie książki mi poleciliście?
> Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich
> Haul kwartalny (styczeń-marzec)

OBEJRZANE FILMY

W kwietniu...mogło być gorzej? Bękarty wojny porwały mnie, obezwładniły i zachwyciły - Tarantino to Tarantino, uwielbiam i basta. Zodiak ma swoje momenty, ma klimat, ma świetną obsadę - ale jest nudny, nużący, otumaniający. Wiem, że maj filmowo będzie bardziej soczysty - zaczynają się premiery filmów, na które od dawna czekam (Team Tony Stark!)

 


WAŻNE W KWIETNIU

> WWW: synonim.net
Strona, której używam podczas pisania postów, tworzenia opowiadań, pracy. Każdy powinien ją znać.

> MUZYKA: M83 - Wait
Tak, kiedyś już ją polecałam. Jest genialna.

> GRA: MARVEL Avengers Academy
Polecona przez moją e-BFF. Prosta, przyjemna, z fantastycznym poczuciem humoru.


PLANY NA MAJ

W kolejnym miesiącu chciałabym wyczytać:
> Kieszonkowy atlas kobiet, Sylwia Chutnik
> Lód, Jacek Dukaj
> Opowiadania petersburskie, Mikołaj Gogol

8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa majowych recenzji w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku. Ja niestety przeczytałam w kwietniu żałośnie mało i wstyd mi za siebie :(. Mam nadzieję, że w maju się poprawię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na Civil War, ale #TeamCap!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje owocnego miesiąca. Imponujące statystyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, trzynaście książek to super wynik! :)
    "Pokój" i "Chłopak, który stracił głowę" marzy mi się, marzy :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo imponujące statystyki :) Gratuluję! I zapraszam na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bękarty wojny ! Kocham, jeden z moich ulubionych filmów:D A książkowo wynik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co miesiąc podziw Twoje wyniki i co miesiąc mi imponują. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...