piątek, 13 maja 2016

ROK TEMU W MAJU...

...czyli niezwykle wybiórcze i niemal całkowicie pozbawione komentarza zestawienie okładek, które ukazały się w maju 2015. Jakie premiery książek miały miejsce rok temu?

Ogromną przyjemność sprawiła mi lektura Pierwszych piętnastu żywotów Harry'ego Augusta oraz powieści Sweetland, która ukazała się nakładem jednego z moich ulubionych wydawnictw: Wiatr od morza. Poza tym nadal nie mogę uwierzyć w to, że nie przeczytałam jeszcze Tygodnia w Korei Północnej! Wiem o tej książce od dawna, ale...nie było okazji.
Które pozycje czytaliście? Które polecacie? A może przeoczyłam jakąś ważną premierę z maja 2015? I najważniejsze - na jakie książki, które dopiero mają się ukazać, czekacie? Zbieram listę na targowe zakupy!

7 komentarzy:

  1. Nie wierzę, że to już rok minął, jakby to było wczoraj. Czytałam tylko "Kroniki Atopii", "Piętnaście pierwszych żywotów..." wciąż czeka na półce. Kilka powieści chciałabym nadrobić szczególnie Sweetland. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Drobne kłamstwa" książka jest bardzi krótka, ale wciąga niesamowicie. Sama fabuła jest bardzo ciekawa. Mam w planie przeczytać dalszą cz "Małe cuda" ;) Polecam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobały mi się "Listy niezapomniane" - epistolografia jest nieco zapomniana a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam jedynie "Maybe someday", więc jeszcze wiele przede mną. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misja Ivy, Maybe Someday i Wielki Błękit. Pierwsza najcudowniejsza, chcę kontynuację! :D
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo z tych książek mam na półce. Kilka przeczytanych, wiele nie. Chyba największym wyrzutem sumienia są listy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, to już rok, a ja jeszcze nie zdobyłam Epoki Hipokryzji. Hańba mi!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...