piątek, 27 maja 2016

WYDARZENIA (nie tylko) KSIĄŻKOWE: czerwiec 2016

WYDARZENIA
Trzy rzeczy, które zwróciły moją uwagę


Miejsce: wybrane Multikina
Data: 6 czerwca 2016
Cena: bilet ulgowy - 30 zł; normalny - 35 zł
O wydarzeniu: To retransmisja przedstawienia teatru Donmar Warehouse na podstawie powieści Choderlosa de Laclosa z 1782 roku. Spektakl wyreżyserowała Josie Rourke. Retransmisja w wersji oryginalnej w jakości High Definition z polskimi napisami.



Miejsce: Warszawa
Data: 10-12 czerwca 2016
Strona www: bigbookfestival.pl
O wydarzeniu: To najmłodsze międzynarodowe wydarzenie literackie w Polsce; otwarty festiwal dla miłośników książek.  W ciągu trzech dni zainteresowani będą mogli spotykać się w lokalach i przestrzeni miejskiej, biorąc udział w bezpłatnych wydarzeniach kulturalnych i artystycznych oraz spotkaniach z gwiazdami światowej literatury.



Miejsce: Opole
Data: 17-19 czerwca 2016
Strona www: festiwalksiazki.pl
O wydarzeniu: To jedyny taki festiwal, który łączy muzykę, sztukę i literaturę. W czasie jego trwania organizowane są Targi Książki, spotkania autorskie oraz warsztaty, dyskusje i liczne eventy, Na scenach zagoszczą znani pisarze, poeci i blogerzy - muzyczna strona festiwalu do muzycy Filharmonii Opolskiej oraz gwiazdy sobotniego koncertu: Fisz Emade i Julia Marcell.


KINO
Premiery kinowe w czerwcu 2016

3 czerwca
  

  

10 czerwca
  

17 czerwca
  

24 czerwca
  

 


KSIĄŻKI
Premiery książkowe w czerwcu 2016 


  

  

  

  

  

  

  

  

 

5 komentarzy:

  1. Niedawno tworzyłam kolaże z premierami do posta z premierami u mnie na blogu. ;) Zebrało mi się aż 19 książek :O Byłam w szoku, ale na szczęście do kina wybieram się tylko na jeden film ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwiec szykuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A festiwal książki też w Ząbkowicach Śląskich będzie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w czerwcu wyczekuję na premierę "Siły wyższej" i "Łaskuna" - obie książki od Prószyńskiego i S-ki. Słyszałaś może o Festiwalu Pięknej Książki w Rzeszowie? Całkiem ciekawa akcja, warto poszperać za nią w Internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam, ale chętnie poszperam!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...