poniedziałek, 27 czerwca 2016

WYDARZENIA (nie tylko) KSIĄŻKOWE: lipiec 2016

WYDARZENIA
Jakie rzeczy zwróciły Waszą uwagę? 

Tym razem proszę Was o podpowiedź - na co powinniśmy zwrócić uwagę w lipcu? Jakie wydarzenia warto mieć na oku? Gdzie warto pojechać, z kim się spotkać? Polećcie coś fantastycznego!

KINO
Premiery kinowe w lipcu 2016

1 lipca



8 lipca


15 lipca
 



22 lipca


  

29 lipca 
 


KSIĄŻKI
Premiery książkowe w lipcu 2016 

Nie mogę oderwać wzroku od okładki Kobiety w kąpieli. Jedna z piękniejszych jakie kiedykolwiek widziałam! Zainteresował mnie też tytuł Strzeżcie się niezwykłych kobiet oraz Mroczniejszy odcień magii. Te trzy książki muszę zdobyć!



 


 


 


6 komentarzy:

  1. Koniecznie Tarzan, Mroczniejszy odcień magii i Jak powietrze! I wiele innych oczywiście :D
    Pozdrawiam serdecznie! ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tulip Fever, Zjednoczone stany miłości i Neon Demon - na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedzialam, że BFG jest na podstawie książki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Intryguje mnie "Dziewczyny inne niż wszystkie".

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam książkę "Raz na zawsze" (recenzja w toku). Ciągnie mnie do "Listów z dziesiątej wsi"

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno pójdę na "Noc oczyszczenia", byłam na pierwszej części i podobała mi się :D Na pewno (tylko nie wiem czy w kinie) obejrzę "Tarzana", w zasadzie nawet nie lubię tej historii, ale wiadomo, Alexander Skarsgard :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...