poniedziałek, 4 lipca 2016

Podsumowanie czerwca

Czerwiec - koniec studiów, pełne skupienie na pracy, planowanie kolejnych miesięcy. Wydarzyło się dużo rzeczy, mam mnóstwo motywacji na kolejne tygodnie i...całą stertę książek do czytania! Czas nadrabiać zaległości, które spiętrzyły się przez egzaminy. Od dawna planowałam, że lato postaram się spędzić z Sherlockiem Holmesem - i niedługo zabieram się za pierwszy tom! A jaką przygodę Wy planujecie na wakacje?


WYCZYTUJĘ DOMOWE ZAPASY KSIĄŻEK


1. Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej, Michał Rusinek
2. Opowiadania petersburskie, Mikołaj Gogol

10. Tytany, Victoria Scott - RECENZJA NIEBAWEM

NA BLOGU POJAWIŁY SIĘ TAKŻE...


Rok temu w czerwcu
> #blogerzy: Jaka książka Cię zmęczyła?
> Wydarzenia (nie tylko) książkowe
> Krój, gotuj, wow. 50 kulinarnych przygód krok po kroku

WAŻNE W CZERWCU,czyli ODDAM KSIĄŻKĘ po raz 4!


Na blogu i facebooku po raz kolejny organizowałam rozdanie książek. Tym razem do zgarnięcia były dwie smakowite pozycje: Big Red Tequila i Łowczyni. Mieliście napisać mi, jakąś książkę właśnie czytacie i...odpowiedzi były wspaniałe! Tyle czytających osób! Tyle czytanych książek! Tyle poleceń! 
Jakie książki czytaliście? Spójrzcie na kilka okładek:




 

Dziękuję wszystkim za udział. Jesteście niesamowici! A kto wygrał książki?




PLANY NA LIPIEC


W kolejnym miesiącu chciałabym (NARESZCIE) wyczytać z własnych zapasów:
> Analfabetka, która potrafiła liczyć, Jonas Jonasson
> Kieszonkowy atlas kobiet, Sylwia Chutnik
> SHERLOCK HOLMES!

4 komentarze:

  1. Świetnie, gratuluję Ci wyników! To prawda wielu nas czyta, i całe szczęście! Życzę zaczytanego lipca i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zapasy książek mnie przerażają :) czekam na recenzje! I powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże ile przeczytanych xD
    A ja byłam dumna z moich sześciu xD
    W tym miesiącu na innym blogu wygrałam "Shantaram" w twardej oprawie, boże jakie piękne wydanie, uwielbiam takie monstra <3

    Pozdrawiam cieplutko :D
    https://kasi-recenzje-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...