piątek, 8 lipca 2016

ROK TEMU W LIPCU...

...czyli niezwykle wybiórcze i niemal całkowicie pozbawione komentarza zestawienie okładek, które ukazały się w lipcu 2015. Jakie premiery książek miały miejsce rok temu?




 


 


 
   

Park Jurajski i Tajemnica domu Helclów to dwie premiery sprzed roku, które absolutnie mnie oczarowały! Oczywiście książka Crichtona po raz pierwszy ukazała się wiele lat wcześniej - a jednak nowe wydanie jest bardzo przyjemne i cieszę się, że dzięki premierze filmu wiele osób odświeżyło sobie powieściowe pierwowzory. I, znów, kilka książek nadal czeka w kolejce - Notebook, Cesarzowa wdowa Cixi i Fangirl... 

Które pozycje czytaliście? Które polecacie? A może przeoczyłam jakąś ważną premierę z lipca 2015?

6 komentarzy:

  1. Czytałam 'Niezauważalna", "Powrót do Daringham Hall" oraz "Ten jeden dzień". A na półce nadal czeka "Fangirl', "Nie martw się, to tylko życie", a także 'Rosół z kury domowej".

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam "Znikasz" i "Szepty dzieciństwa". Tę drugą książkę wspominam z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety żadnej z tych pozycji nie czytałam :/ Ale kilka mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że przy "Uroczysku" spędziłam rewelacyjne chwile!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by pomyślał, że to było tak dawno temu :D Tajemnica domu Helclów ma zdecydowanie najbardziej przyjemną w dotyku okładkę na jaką kiedykolwiek wpadłam, ale sama książka mnie nie powaliła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ja się zachwycam! Cudownie ironiczna książka. A teraz, na jesień, drugi tom!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...