piątek, 19 sierpnia 2016

ROK TEMU W SIERPNIU...

...czyli niezwykle wybiórcze i niemal całkowicie pozbawione komentarza zestawienie okładek, które ukazały się w sierpniu 2015. Jakie premiery książek miały miejsce rok temu?








Słyszałam dużo... różnych rzeczy o Wyspie potępionych. Nie miałam jeszcze okazji sięgnąć, ale może Wy powiecie mi coś więcej - warto? Jak być szczęśliwym i Złączeni bardzo mnie zainteresowali, ale i tak numerem jeden są Bajki, które zdarzyły się naprawdę. Niestety - numerem jeden wśród nieprzeczytanych! Z zeszłorocznych sierpniowych lektur przeczytałam 450 stron, o czym możecie przeczytać we wpisie z relacją z Nocy Książkoholików.

Które pozycje czytaliście? Które polecacie? A może przeoczyłam jakąś ważną premierę z sierpnia 2015? Co warto mieć na półce, a w co zaopatrzyć się w bibliotece?

5 komentarzy:

  1. Oddam ci słońce uwielbiam :) Ale nie dla każdego, opinie są podzielone.

    OdpowiedzUsuń
  2. PRzeczytałam z tego uwaga: tylko 450 stron.
    Ale mam w swojej biblioteczce od niedawna: Ekspozycję i Złączeni.
    Od niedawna są w mojej biblioteczce i mam nadzieję niebawem się za nie zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Porządek rzeczy" i "Drogę do Nawi". Te pierwsza bardzo polecam. Obejrzałam tez Karbale, bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam jedynie "Oddam ci słońce" i nie żałuję, bo to dobra historia i, co mnie zachwyciło, bardzo plastyczna - pełna barw i kształtów.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...