niedziela, 11 września 2016

ROK TEMU WE WRZEŚNIU...

...czyli niezwykle wybiórcze i niemal całkowicie pozbawione komentarza zestawienie okładek, które ukazały się w wrześniu 2015. Jakie premiery książek miały miejsce rok temu? Okazuje się, że przeczytałam... całkiem sporo! A wszystko dzięki temu, że rok temu mój blog miał już ponad osiem miesięcy i zaczęły się do mnie odzywać wydawnictwa. To ułatwiło regularne czytanie nowości!











Nadal nie przeczytałam Chutnik i Houellebecqa! Więcej grzechów nie pamiętam, choć i te są bardzo poważne... Polecam Tease oraz Światło, którego nie widaćA jak u Was? Co przeczytaliście? O jakiej premierze sprzed roku zapomniałam? 

I najważniejsze! Co czytacie teraz? Koniecznie dajcie znać!

2 komentarze:

  1. Z tego zestawienia przeczytałam tylko książkę Magdaleny Knedler. Bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam książki: Young, Gerritsen, Knedler, Krajewskiego i Doerra.

    Przeraża mnie jedno - strasznie ten czas pędzi.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...