sobota, 22 października 2016

#bookish: MÓJ HARRY POTTER + konkurs z różdżkami

Mieszkaliśmy jeszcze wtedy z dziadkami, mogłam więc mieć najwyżej 9-10 lat. Pamiętam szkolną bibliotekę - niezbyt przyjemną. Wejście tam wymagało ode mnie ogromnej determinacji i nie każda książka na to zasługiwała. Pamiętam też taką scenę: wychodzę z sypialni, po omacku idę do kuchni, na ślepo jem przygotowaną przez mamę czy babcię kanapkę. Nos mam w książce. Nie mogę się od niej oderwać - nie chcę tego robić.

Siedem tomów później nadal czekam na list. Na jedyny taki list - z Hogwartu. Myślę, że my, dzieci wychowane na Harrym Potterze, zawsze będziemy czekać na swoje listy.


Mój zbiór książek związanych z Potterem? To przede wszystkim polskie wydania z ilustracjami Mary GrandPré. Mam również dwie inne wersje pierwszego tomu - angielską i z ilustracjami Jima Kaya. Do tego podręczniki - Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć Quidditch przez wieki - oraz Baśnie Barda Beedle'a. Moją kolekcję uzupełnia kilka opracowań. Nie ma tego na zdjęciu, ale mam również Harry'ego Pottera i Przeklęte Dziecko - w wydaniu angielskim i polskim, które czeka na odbiór w księgarni. Pod choinką mam nadzieję znaleźć drugi tom - ilustrowany przez Kaya lub w wydaniu anglojęzycznym. Powiedzieć, że kocham te książki...? Nie, to za mało!

Nie zapominajmy o różdżce. Czarodziej bez różdżki? To niemożliwe!



Odszukałam w starych, zakurzonych pudłach cztery różdżki, które czekają na swoich właścicieli. Wykonałam je własnoręcznie - wierzcie lub nie, ale wystarczył papier, gorący klej, farby akrylowe i nieco pozytywnej magii. Myślę, że czas, by każda z nich znalazła swojego czarodzieja.

Jak zdobyć różdżkę?


To bardzo proste - wystarczy zostawić komentarz. Podaj w nim swój adres e-mail, żebym mogła się z Tobą skontaktować. Napisz też, która różdżka/które różdżki Ci się podobają (numer ze zdjęcia poniżej). Napisz też Twoje ulubione zaklęcie lub Twój dom z Hogwartu. (Hufflepuff pride!)

Rozwiązanie 31 października o 20.00.

Obserwuj mojego bloga, polub też mnie na Facebooku i Instagramie - to nie jest konieczne, ale bardzo miłe. ;) Zostaje mi tylko życzyć... powodzenia! Koniec psot!


28 komentarzy:

  1. Są przepiękne!�� jednak najbardziej podoba mi się 1;)
    Nie zastanawialas sie nad większą produkcją? Prawdziwy z ciebie Ollivander��❤
    Zostawiam mail ; izutal@wp.pl
    Coz, wg potterowej strony jestem z Hufflepuff, a ja czuję się Gryfonką calym sercem ;p
    Ulubione zaklęcie? Legilimens! Niesamowite, zobaczyc co komus w głowie siedzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się różdżki nr 1 i 4 (chociaż wszystkie są cudowne 😙), a moim domem w Hogwarcie jest także Hufflepuff! 😄
    martaparysz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi sie różdżki nr 1 i 4 :) Mój email: asoriamimmmm@gmail.com . Moim domem w Hogwarcie jest Gryffindor ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się różdżka nr 3 :) Według Potterowego quizu jestem gryfonką, jednak domem mojego serca jest Slytherin! Ulubione zaklęcie? Lumos! Bez niego nie miałabym jak czytać Harrego Pottera w nocy ;D
    mail : ala.szczygiel@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! <3

    Wybieram różdżkę nr 4.
    Obserwuję na blogu, na Facebooku i Instagramie. :)
    Adres email: porozmawiajmy.o.ksiazkach@gmail.com
    Dom w Hogwarcie: Gryffindor
    Ulubione zaklęcie: Wingardium Leviosa
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Moim domem w Hogwarcie jest Slytherin :)
    Ulubionym zaklęciem jest Lumos :)
    nvm44@o2.pl
    Przecudowna różdżka numer 4 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Przecudowna różdżka nr 1!
    Moim domem jest Hufflepuff, high five! Puchoni muszą trzymać się razem, szkoda, że to taki niedoceniany dom, ale za to najlepszy!
    A moim ulubionym zaklęciem jest Reducto :D
    szept.stron@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Jak dla mnie świetnie, by się czarowało numerem 4.
    Moim domem jest Gryffindor. ;) Zaklęcie to Oculus reparo, sama noszę, czasem by się przydało. :)
    patrycja.dorotka@gmail.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Własna różdżka? Toż to marzenie mojego życia <3
    Moim domem jest Ravenclaw, trochę byłam zawiedziona, że nie Gryffindor, ale biorąc pod uwagę mój charakter, to dobrze mnie tiara dopasowała ;) A co do różdżki, to podoba mi się 4, bo jest czarna jak kruk i do Krukona pasuje:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tym czekaniem na list. Mój jeszcze nie dotarł, ale liczę na to, że to chwilowe niedopatrzenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Wybieram różdżki nr. 4
    Mój dom to Ravenclaw ♥
    Moje ulubione zaklęcie to Avada Kedavra i Lumos.

    clarybane123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 4! Ma w sobie coś niezwykłego (oprócz tego, że na pewno została stworzona z miłością), co każe mi ją porwać i rzucać zaklęciami naokoło (tylko nie w obecności mugoli) :)
    A mój dom? Zawsze i na zawsze Gryffindor <3
    Ulubione zaklęcie... Cóż. Lumos :D
    (Email: endzianderson@gmail.com )

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam tu przypadkiem i bardzo się cieszę :) Z książkami o Harrym miałam podobnie jak Ty, zarwane noce, czytanie w każdej wolnej chwili, a nawet w niewolnej ;) Również posiadam kilka opracowań o potterowym cyklu. Mam też podręcznik "Magiczne zwierzęta...". "Baśni Barda Beedle'a" zazdroszczę. Mam zamiar sobie je kiedyś sprezentować :)
    Moim ulubionym zaklęciem jest Alohomora, chyba ze względu na brzmienie tego słowa.
    Co do ulubionego domu to trochę trudno powiedzieć, bo o Hufflepuffie i Ravenclawie nie za dużo wiemy :/ Przydała by się "Historia Hogwartu" :D
    Najbardziej podoba mi się różdżka nr 1.
    Mój mail: asia313@autograf.pl
    Bardzo chętnie dodaję Cię do obserwowanych i lubię Twój fejsbukowy profil :D
    Pozdrawiam
    Koniec psot

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm 1 i 4 są przecudowne :) mój dom to Hufflepuff a ulubione zaklęcie to Expecto Patronum ;) świstoklik kontaktowy: maa_gdaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Najpiękniejsza różdżka: nr 4
    Adres e-mail: joannaz@onet.pl
    Dom w Hogwarcie: Ravenclaw
    Ulubione zaklęcie: Accio!, dzięki któremu jestem w stanie przyciągać wszystkie książki, które koniecznie muszę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Różdżka nr 4 <3
    lizzie@wp.pl
    Mój dom w Hogwarcie to Hufflepuff <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Różdżka numer 4 :D
    dominika.s.w@wp.pl
    Dumna Gryfonka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Różdżka numer 1 os razu skradła moje serce, Nie w kolorach Gryffindoru-mojego ulubionego domu-i tak prześliczna:).
    allys214@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna kolekcja Potterowska :)
    Co do różdżek to zakochałem się 4, lecz 1 także jest fenomenalna. 2 i 3 też są piękne lecz uważam, że bardziej pasowałyby dla dziewczyn :D
    Jako krukon bardzo kocham książki. Także mam swoją małą kolekcję ale brakuje mi talentu artystycznego i różdżki nie mam :( Ale jaką wielką mam teraz na nią ochotę! Doceniam to, że decydujesz się na ich oddanie (WIELKIE SERCE) innym czarodziejom.
    Gdybym dostał taką różdżkę z pewnością została by u mnie do końca mojego życia. Dbałbym o nią i ochraniał przed mugolami i kurzem (sam nie wiem co gorsze). Moim ulubionym zaklęciem jest Imperius (ale stosuję je tylko w dobrych zamiarach, jako pomoc innym) i z pewnością różdżka nr 4 lub 1 spisała by się znakomicie.
    Pozdrawiam wszystkich Puchonów, Ślizgonów, Krukonów i Gryfonów!

    P.S
    Jako nowoczesny czarodziej, czasami zaglądam do internetów. Polubienie na fb jest ale nie jestem na tyle nowoczesny by posiadać instagrama :/

    EMAIL:djasnoch11@onet.pl

    NOX

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybieram nr. 3 :)
    Moje ulubione zaklęcie to Alohomora, bo otwiera wszystkie drzwi, ale przede wszystkim te do wyobraźni, czyli moje ulubione :)
    galaszewska.a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna na twoja kolekcja książek. Zazdroszczę "Baśni Barda Beedle'a", od dawna na nie poluję ;) Różdżki wyszły ci piękne, najbardziej podoba mi się ta z numerem 4 (praktycznie cała czarna, a ja lubię takie rzeczy ;) ).
    Gryffindor pozdrawia :D
    Email: poziomka205@interia.pl

    P. S. Przepraszam za ponowne dodanie komentarza i robienie spamu, ale coś nacisnęłam niechcący i się email i dom skasował. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna jest różdżka z numerem 2 *-* Bardzo fajnie byłoby ją wygrać :)
    Ulubionego zaklęcia nie mam niestety więc go nie podam, ale za to powiem, że mój dom to Gryffindor.
    gwiazdeczka241@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy były już wyniki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Mam trochę opóźnień - wyniki dziś wieczorem!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...