piątek, 7 października 2016

ROK TEMU W PAŹDZIERNIKU...

...czyli niezwykle wybiórcze i niemal całkowicie pozbawione komentarza zestawienie okładek, które ukazały się w październiku 2015.









Z października poprzedniego roku najlepiej pamiętam Targi Książki w Krakowie. Było to naprawdę bardzo ważne i emocjonujące wydarzenie, bardzo żałuję, że w tym roku nie będę mogła wziąć w nim udziału. Nie oznacza to jednak, że nie mam zamiaru świętować - skoro nie mogę wziąć fizycznego udziału w Targach, będę ze wszystkimi uczestnikami... duchem. Duchem i książką! Jesteś ze mną? Zajrzyj na SPECJALNE WYDARZENIE Duchem i książką - na Targach Książki w Krakowie.

Jak u Was? Które pozycje wydane rok temu przeczytaliście? I najważniejsze! Co czytacie teraz

4 komentarze:

  1. O, a ja większości nie przeczytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam: Wszystkie jasne miejsca, Zapytaj księżyc, Tajemny ogień i Dziewczynę z pociągu.

    Dzisiaj czytam "Sprawę Niny Frank" (w końcu coś Bondy - odkładałam od zawsze) i kończę powoli "To, co zostało" J. Picoult (świetna).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałem jedynie Bohatera Wieków z Twojego zestawienia :)
    Aktualnie zaczytuję się, a właściwie kończę Opowiadania zebrane Herberta i będę zaczynał Prawdodziejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większości nie przeczytałam, nawet nie kojarzę. Jedynie przeczytałam Dziewczynę z pociągu.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...