wtorek, 15 listopada 2016

#szybka_recka: JEST MAGIA?

8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie się zgadzam. :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas 😍
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na recenzję w pigułce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recka :)
    Ja jeszcze nie czytałam, ale jestem wierną fanką z otwartym umysłem :)
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Znając umiejętności pani Rowling, jestem po prostu zawiedziona poziomem tej książki.
    Fajny pomysł na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko, krótko i na temat - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie czytałam i na razie mi się nie śpieszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka jeszcze przede mna, ale obawiam się jej przez jej forme... Ciekawa postać recenzji ;)

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...