środa, 4 stycznia 2017

#bookish: ZAKŁADKI DESA MODERN

Wśród wielu książkowych słabości jedną z silniejszych jest moja miłość do zakładek. Niekiedy próbuję robić je własnoręcznie, z marnym skutkiem, ale najbardziej lubię te piękne, doskonale wykończone, które są małymi dziełami sztuki. A co, jeśli zakładka rzeczywiście przedstawia dzieło sztuki?




DESA Modern jest galerią i butikiem sztuki współczesnej w jednym, prezentuje ikonografie oraz prezenty powstające przy współpracy ze współczesnymi polskimi artystami. Są to edycje limitowane, sygnowane przez autorów takich jak Edward Dwurnik, Waldemar Świerzy, Tadeusz Dominik, Jarosław Modzelewski czy Jan Dobkowski. 

Ze swojej strony polecam przyjrzenie się propozycji prezentów - są to rzeczy po prostu przepiękne, doskonale wykonane i naprawdę jedyne w swoim rodzaju. Przyznaję, że nie interesuje mnie sztuka współczesna i dotychczas powyższe nazwiska kojarzyłam jedynie przypadkowo. Ale jestem wzrokowcem i kiedy zaczynam oglądać estetyczne, interesujące rzeczy, nie mogę przestać.

W granicach moich zainteresowań i możliwości finansowych znajdują się oczywiście zakładki - u mnie znalazła się zakładka wzorowana obrazem Darmowa zupa Dwurnika. To prawdziwe cacuszko. Mocna, magnetyczna zakładka, bardzo dobra jakość grafiki. Zakładka nie wypada z książki, nie przemieszcza się. Ta sama grafika znajduje się po dwóch stronach zakładki, kolory są intensywne i mają bardzo ciekawy metaliczny blask. Co ważne, spędziłam z nią już kilka chwil i nie traktowałam jej miło, a jest cała, zdrowa, niezmiennie piękna. 

Traktujcie to jako ciekawostkę lub zachętę - bo jeśli znacie szalonego miłośnika książek, gwarantuję, że taki prezent doceni. Ja wzdycham na widok Próby ikony, wpadła mi też w oko Łatwo dostępna tożsamość. Bardzo się cieszę, że zaistniał taki projekt i tego typu kolekcja.

ZAKŁADKĘ OTRZYMAŁAM DZIĘKI GALERII DESA MODERN

3 komentarze:

  1. Uwielbiam różnego typu gadżety książkowe! Sama posiadam u siebie zakładkę magnetyczną: "A lalka czeka, jak kocha to poczeka" :D Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zakladki! Ostatnio u mnie szał na takie malutkie metalowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zakładki wyglądają świetnie! :)
    I ja jestem zakochana w zakładach, jestem ich nałogowym zbieraczem... ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...